دهمین کنفرانس داده کاوی ایران در روزهای 8 و 9 اسفند برگزار می‌شود

کنفرانس داده کاوی ایران

دهمین کنفرانس داده کاوی ایران در روزهای 8 و 9 اسفند برگزار می‌شود

دهمین کنفرانس داده کاوی ایران در روزهای 8 و 9 اسفند 1395 در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. این کنفرانس با همکاری اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه صنعتی اصفهان و با مدیریت گروه داده کاوی دکتر شهرابی برگزار خواهد شد.

دانش نوین داده کاوی (Data Mining)، جدیدترین و بهترین روش حل مسئله و بهینه‌سازی سیستم‌ها است و امروزه فرایند هوشمندسازی سازمان‌ها با استفاده از این روش انجام می‌شود. انجام فرایند هوشمندسازی از طریق توسعه‌ی بهره‌برداری سازمان‌ها از دانش نوین داده کاوی باعث کاهش قابل ملاحظه‌ی هزینه‌ها، افزایش سود، ارتقای رضایت مشتریان، افزایش فروش و سهم بازار، کاهش اتلاف، افزایش بهره‌وری، بهبود کیفیت محصولات و ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان می‌شود.

کنفرانس داده کاوی ایران

در دنیای امروز، سازمان‌های موفق جهان، موفقیت خود را مرهون بهره‌گیری از دانش نوین داده کاوی می‌دانند و استفاده از این دانش به صورت وسیعی در دنیای توسعه‌یافته گسترش پیدا کرده است. در راستای اهداف بلند توسعه و بهره‌گیری از دانش داده کاوی در کشورمان، دهمین کنفرانس داده کاوی ایران پس از 9 دوره برگزاری موفق و پیاپی، توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس متشکل از اعضای هیات علمی 9 دانشگاه برتر کشور برگزار خواهد شد.

کنفرانس داده کاوی ایران

10 بهمن، آخرین مهلت ارسال مقالات برای دهمین کنفرانس داده کاوی ایران

دهمین دوره‌ کنفرانس داده کاوی ایران در روزهای 8 و 9 اسفندماه در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود و روز دهم بهمن نیز به عنوان آخرین مهلت ارسال مقالات در نظر گرفته شده است. همچنین دبیرخانه دائمی کنفرانس، روز 20 بهمن را برای اعلام نتایج داوری مقالات و 25 بهمن را به عنوان آخرین مهلت ثبت نام اعلام کرد.

کنفرانس داده کاوی ایران

1395-11-06

دیدگاهتان را بنویسید