دوربین آیفون 7 اپل با ضبط ویدویی 4K با 60 فریم بر ثانیه خودنمایی خواهد کرد

دوربین آیفون 7 اپل

دوربین آیفون 7 اپل با ضبط ویدویی 4K با 60 فریم بر ثانیه خودنمایی خواهد کرد

دوربین آیفون 7 اپل توانایی خواهد داشت تا ویدیوهایی با 60 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K ضبط کند. این روزها وقتی در بازار به دنبال یک گوشی هوشمند خوب هستید، مطمئنا یکی از مهمترین نکاتی که به آن توجه خواهید کرد، قابلیت دوربین این گجت های دوست داشتنی است. 

البته کمپانی های بزرگ این صنعت نیز به این بخش توجه ویژه ای داشته و روز به روز بر کیفیت دوربین محصولات خود افزوده اند. در حال حاضر کیفیت تصاویر ویدئویی از اهمیت زیادی در بین کاربران برخوردار شده است و این موضوع اهمیت خود را زمانی بیشتر نشان می‌دهد که بدانیم پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی به سمت و سویی پیش می‌روند که بتوان آپلود ویدئویی را نیز درست به مانند آپلود عکس ها در آن انجام داد.

دوربین آیفون 7 اپل با ضبط ویدویی 4K تصاویر را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت خواهد کرد

در حال حاضر می‌دانیم که دوربین آیفون 7 اپل به طور قابل توجهی به روزرسانی شده است. این خبر به لطف وب سایت ویتنامی tinhte.vn و از طریق سایت MacRumors در فضای مجازی انتشار یافت. با توجه به گفته های این وب سایت یکی از بارزترین ویژگی‌های دوربین آیفون 7 قابلیت ضبط ویدیویی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، مسلما یک ارتقای بسیار بزرگ صورت گرفته است. آیفون های فعلی قادرند تا ویدئوهایی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند و با چنین به روزرسانی سرعت ثبت فریم ها دو برابر خواهد شد.

این وب سایت همچنین ادعا کرده است که سینی سیم کارت این دستگاه با یک پوشش پلاستیکی مهر و موم شده است. این خبر در واقع تاییدی است بر گفته‌های تحلیلگر چینی مینگ – چی کو (Ming-Chi Kuo) که چندی پیش اعلام کرده بود iPhone 7 ضد آب خواهد بود و این سینی با لاستیک پوشانده شده می‌تواند تضمینی برای این موضوع باشد. آنها همچنین ادعا کرده‌اند که دکمه هوم آیفون 7 دیگر قابل کلیک نخواهد بود. شایعات قبلی به این نکته اشاره کرده بودن که دکمه هوم از حساسیت لمسی و از بازخوردهای 3D تاچ برخوردار خواهد شد. تمامی این جزئیات هنوز در حدو اندازه یک شایعه است. فردا روزی است که آیفون 7 اپل به طور رسمی رخ نشان خواهد داد. همه چیز به زودی مشخص خواهد شد.

1395-06-16

دیدگاهتان را بنویسید