دوربین 360 درجه ای نوبیا NeoAir VR : مشخصات فنی ، عکس ها وقیمت

دوربین 360 درجه ای نوبیا NeoAir VR

زد تی ای از دوربین 360 درجه ای نوبیا NeoAir VR رونمایی کرد

روز گذشته شرکت نوبیا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت زد تی ای از تازه‌ترین گوشی هوشمند خود، گوشی میان رده‌ای و جذاب نوبیا زد 17 مینی (Nubia Z17 Mini) مجهز به دوربین دوگانه پشتی رونمایی کرد. هرچند این محصول از جذابیت خاصی برخوردار است، اما تنها محصولی نبود که زد تی ای در رویداد بهاری خود از آن پرده برداری کرد. این شرکت از یک دوربین واقعیت مجازی جذاب به نام نوبیا NeoAir VR نیز پرده برداشت که در زیر به معرفی کوتاهی از آن خواهیم پرداخت.

نوبیا NeoAir VR در اصل یک گجت کوچک است که از دو لنز فیش آی (هر کدام ارائه کننده عمق دید 210 درجه‌ای) بهره می‌برد. این دوربین همانطور که از نامش پیداست قادر به ثبت عکس هایی 360 درجه ای (با رزوروشن 3008×1504 پیکسل) و ویدیوهایی با وضوح 2560×1280 پیکسل است. هر دو سنسور این دوربین نیز دارای گشادگی f/2.4 هستند.

دوربین 360 درجه ای نوبیا NeoAir VR

دوربین 360 درجه ای نوبیا دارای وزن تنها 26.5 گرم است و با قطر تنها 37.6 میلی‌متر جای زیادی را اشغال نمی‌کند. این دوربین جذاب از یک درگاه USB نوع C برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند و شما می‌توانید آن را با یک کابل برگشت پذیر به صورت مستقیم به یک گوشی هوشمند اندرویدی متصل کنید. اگر در جاده باشید نیز شما قادر خواهید بود ویدیوهایی 360 درجه‌ای را به صورت زنده بر روی حساب کاربری فیس بوک، توییتر و یوتیوب خود استریم کنید. برای استفاده بر روی یک تلفن، تنها گوشی شما مستلزم مجهز بودن به یک رم 2 گیگابایتی یا بیشتر و پشتیبانی از یو اس بی OTG است.

قیمت نوبیا NeoAir VR

شرکت زد تی ای برای تعیین قیمت این دوربین 360 درجه‌ای از سیاست قیمت گذاری یکسانی با گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است. این بدان معناست که برای خریداری آن نیازمند هزینه‌های گزاف نخواهید بود و با پرداخت تنها 101 دلار می‌توانید صاحب نوبیا NeoAir VR شوید. متاسفانه در حال حاضر زمان و بازارهای میزبان این دوربین مشخص نشده است.

1396-01-18

دیدگاهتان را بنویسید