دومین تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 از یک رنگ جذاب پرده می‌گشاید

تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2

دومین تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 از یک رنگ جذاب پرده می‌گشاید

دومین تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) نشان دهنده‌ی یک رنگ جذاب و منحصر به فرد از این گوشی است. هواوی آنر مجیک 2 مجهز به پنج دوربین و تراشه کایرین 980 به زودی معرفی می‌شود.

شرکت گوشی سازی چینی آنر، دومین تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 را به انتشار رساند که می‌تواند بخشی از جزئیات و شایعات به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی را برای ما باورپذیرتر کند.

این تیزر ویدیویی جدید می‌تواند نگاه تازه‌ای به این گوشی جذاب را به ما ارائه کند که کمی متفاوت از دیگر تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از گوشی آنر مجیک 2 است. ما حالا نکات مهمی از پرچمدار آینده آنر را می‌دانیم. این گوشی به یک مکانیسم اسلایدی برای دوربین‌های سلفی خود مجهز است و یک نسبت ابعاد فوق‌العاده زیاد به لطف نمایشگر بدون حاشیه آن، جدا از قسمت پایین صفحه که در هر دو تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 و بسیاری از تصاویر به بیرون درز پیدا کرده در آن پنهان است، قابل ارائه خواهد بود.

یک رنگ جدید در تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2

 

در دومین تیزر تبلیغاتی آنر مجیک 2 ما شاهد یک رنگ ترکیبی جذاب قرمز و مشکی هستیم. ما پیشتر چنین ترکیب رنگی را در هیچ یک از گوشی‌های آنر و هواوی ندیده‌ایم و این می‌تواند باعث تمایز گوشی جدید مجیک با آن‌ها شود.

جدا از نکات مربوط به طراحی، آنر مجیک ۲ به یک دستیار هوش مصنوعی داخلی به نام Yoyo مجهز خواهد شد که می‌تواند تجربه حضور یک دستیار شبیه به انسان را به کاربران ارائه کند. امیدواریم که این قابلیت تنها برای چینی‌ها در دسترس نبوده و انگلیسی زبان‌ها نیز بتوانند از وجود آن بهره‌مند شوند.

مشخصات فنی آنر مجیک 2

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌تواند به یک نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه قدرتمند کایرین 980، رم 6/8 گیگابایتی داخلی و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی تجهیز شود. همچنین گفته می‌شود سه دوربین در پشت و دو دوربین نیز در قاب جلویی این گوشی جای خواهند گرفت. گفته می‌شود آنر مجیک 2 رقیب مستقیم شیائومی می میکس 3 است که هیچ یک از این دو گوشی هنوز معرفی نشده‌اند.

1397-08-02

دیدگاهتان را بنویسید