دو گوشی اچ تی سی نکسوس احتمالا سیزدهم مهر ماه رونمایی می‌شوند

گوشی اچ تی سی نکسوس

دو گوشی اچ تی سی نکسوس احتمالا سیزدهم مهر ماه رونمایی می‌شوند

همواره گوشی‌های نکسوسی به جهت نزدیکی به گوگل از جذابیت خاصی برخوردار بوده‌اند. بدین خاطر است که دو گوشی اچ تی سی نکسوس پیش رو هنوز نیامده طرفدارانی را برای خود به دست آورده است. در تازه‌ترین خبرها Droid-Life گزارش می‌دهد که گوگل در تاریخ 4 اکتبر مصادف با سیزدهم مهر ماه از این دو محصول رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز شایعات و اخبار زیادی پیرامون دو گوشی اچ تی سی نکسوس تحت لیسانس کمپانی گوگل شنیده‌ایم. این دو گوشی اچ تی سی نکسوس در صدد آن هستند تا موفقیت‌های دو محصول گذشته نکسوس (نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی) را بار دیگر تکرار کند. با توجه به انتشار لانچر مخصوص این گوشی‌ها برای سایر گوشی‌های اندرویدی، این سوال پیش می‌آید که گوگل/اچ تی سی چه زمانی از این دو گوشی هوشمند رسماً رونمایی خواهند کرد؟

گوشی اچ تی سی نکسوس

لانچر گوشی اچ تی سی نکسوس

عرضه گوشی‌های قبلی نکسوس بین تاریخ سپتامبر و اکتبر؛ دو گوشی اچ تی سی نکسوس نیز در تاریخی بین این 2 ماه عرضه می‌شود

نکسوس 6 دو سال پیش در ماه اکتبر رونمایی شد و سال گذشته نیز هواوی در ماه سپتامبر از نکسوس 6 پی رونمایی کرد. با توجه به این قضیه ما تنها می‌توانیم فرض کنیم که این دو گوشی اچ تی سی نکسوس در ماه سپتامبر و یا اوایل اکتبر رونمایی خواهند شد. جدا از آن گزارش جدید Droid-Life نیز این خبر را تأیید می‌کند و در همین راستا اعلام می‌کند که سیزدهم مهر ماه زمان رونمایی از این دو محصول نکسوسی تازه خواهد بود.

این تاریخ اعلام شده یک زمان خاص است اما در بین همان تاریخ سپتامبر تا اوایل اکتبری خواهد بود که ما آن را حدس زده بودیم. بنابراین در حال حاضر بیشترین احتمال را می‌توانیم به همان تاریخ سیزدهم مهر ماه بدهیم. تا به امروز ما هیچ اطلاعات زمانی دیگری در خصوص این دو گوشی اچ تی سی نکسوس نداشتیم ولی حالا به نظر می‌رسد اخبار و شایعات پیرامون این محصولات از فاز مشخصات و شکل ظاهری به فاز زمان رونمایی و عرضه رسیده است. با توجه به این خبر ما در ماه سپتامبر باید منتظر ارسال دعوت‌نامه‌ای از سوی گوگل برای کنفرانس خبری رونمایی از این دو گوشی هوشمند باشیم. بنابراین همراه ما باشید و طی هفته‌ها و ماه‌های آینده تازه‌ترین اخبار پیرامون این دو گوشی اچ تی سی نکسوس را مشاهده کنید.

1395-05-15

دیدگاهتان را بنویسید