دی اس 7 (DS7) به زودی وارد بازار ایران خواهد شد + قیمت حدودی

دی اس 7

دی اس 7 (DS7) به زودی وارد بازار ایران خواهد شد + قیمت حدودی

اخیرا شرکت آرین موتور، خودروی دی اس 7 (DS7) را به تهران آورده و پرچمدار این برند لوکس به زودی با قیمت بالای 300 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد.

شرکت آرین موتور، نماینده رسمی محصولات DS در ایران، طی مراسمی رسمی در محل نمایندگی رسمی این شرکت در تهران یعنی خانه DS تهران برای نخستین بار از جدیدترین و لوکس ترین خودروی خود با نام دی اس 7 (DS7) به صورت مختصر رونمایی کرد. سپس با حضور مسئولان فرانسوی این شرکت، تست‌های انجام شده این خودروی لوکس در ایران تشریح شد تا همه چیز برای ورود رسمی دی اس 7 به بازار کشورمان آماده باشد.

دی اس 7

این شاسی بلند لوکس به عنوان پرچمدار برند پریمیوم DS شناخته می‌شود و برای تست در ایران، طی 15 روز حدود 6 هزار و 500 کیلومتر را در نقاط مختلف کشور پیموده و آزمایش‌های مختلف در شرایط گوناگون بر روی آن انجام شده است. کریستین شهاب، سرپرست تیم تحقیق و توسعه گروه خودروسازی PSA فرانسه در آفریقا و خاورمیانه، شرایط و آزمایش‌های صورت گرفته را در این مراسم برای اصحاب رسانه تشریح کرد.

سفر آزمایشی 15 روزه با دی اس 7

این سفر طولانی از تهران آغاز شد و پس از عبور از شهرهای قم، اصفهان و شیراز به بندرعباس رسید. تست عملکرد موتور خودرو در هوای گرم و شرجی بندرعباس از مهم‌ترین برنامه‌های دی اس در مرحله اول بوده و طبق نتایج حاصل شده، این خودرو توانست در رطوبت بالا و گرمای زیاد جنوب کشور، عملکرد موفقی را از نظر سیستم‌های سرمایشی به نمایش بگذارد.

دی اس 7

مسیر برگشت این خودرو از بخش غربی ایران شامل شهرهای اهواز، خرم آباد، کرمانشاه، ارومیه و تبریز می‌گذشت و سپس با عبور از حاشیه دریای خزر و شهرهای رشت و رامسر و بازگشت به تهران، سفر 15 روزه به پایان می‌رسید. به گفته مسئولان، دی اس 7 عملکرد بسیار خوبی از نظر مصرف سوخت ارائه کرده و با برخورداری از سیستم تعلیق خاص و هندلینگ فوق‌العاده می‌تواند به یکی از جدی‌ترین رقیبان لکسوس NX200 تبدیل شود.

دی اس 7

از جمله فناوری‌های مدرن به کار رفته در دی اس 7 می‌توان به دوربین دید در شب، سنسور هشدار برای خواب آلودگی راننده، سیستم هشدار خروج از خطوط و نویگیشن اشاره کرد تا این محصول به یک کراس اوور منحصربه‌فرد و به‌روز در بازار ایران تبدیل شود.

دی اس 7

همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، این خودروی لوکس فرانسوی با قیمت 300 تا 350 میلیون تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد تا رقیبانی مانند خودروهای لکسوس را به چالش بکشد. قرار است دی اس 7 در نمایشگاه خودرو تهران به صورت رسمی رونمایی شود.

1396-07-24

دیدگاهتان را بنویسید