ربات LoveBot برنامه ای برای ابراز عشق به همسر

ربات LoveBot

ربات LoveBot برنامه ای برای ابراز عشق به همسر

توضیح دادن عشق، یکی از سخت‌ترین و البته مهم‌ترین مواردی‌ست که هر انسانی با آن روبه‌رو می‌شود. هیچ راه درست و مشخصی وجود ندارد که شما بتوانید به کسی بگویید که عاشق اش هستید یا بتوانید عشق خود را برای او تشریح کنید. زوج‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر نیاز به نیرویی بالا دارند، نیرویی که به کمک آن بتوانند تفکرات درونی خود را نشان دهند. شما به عنوان یک انسان چگونه می‌توانید این احساس را بیان کنید؟ آیا تکنولوژی مشخصی برای تعریف عشق وجود دارد؟ قصد داریم این پرسش را از زبان یکی از مهندسین مایکروسافت، گورو رانگاناتان، توسعه دهنده ربات LoveBot بشنویم.

آیا ربات LoveBot می‌تواند عشق حقیفی شما را نشان دهد؟

در کنفرانس تکنولوژی که اخیرا در سان فرانسیسکو برگزار شده بود، آقای رانگاناتان ربات چت و گفتگو جدید خود با نام LoveBot را معرفی کرد، رباتی که قصد دارد یکی از سخت‌ترین کارها یعنی گفتن اینکه شما عاشق همسر خود هستید را انجام دهد. رانگاناتان اذعان داشت که همسر وی، همیشه به او می‌گوید که “تو هیچ گاه به صراحت به من نمی‌گویی که عاشق من هستی”.

ربات LoveBot وظیفه دارد تا به کاربرانی که شما مشخص می‌کنید، این پیام را ارسال کند که شما تا چه اندازه نسبت به آنها قدردان بوده یا از آنها بخواهید که روزی که گذشته را برای شما تعریف کنند. البته اگر شما هنوز در رابطه‌ای جدی با کسی نیستید نباید نگران باشید، چرا که ربات LoveBot می‌تواند پیام‌های عادی و انگیزشی را نیز ارسال کند.

ربات LoveBot

با اینکه پیش از این رانگاناتان تلاش خود را داشته تا بتواند عشق خود به همسرش را بیان کند، اما شاید ربات LoveBot بتواند در این زمینه به او کمک کند. شاید صحبت کافی نتواند همیشه مؤثر باشد و ارسال‌ پیام‌های متعدد به همسرتان در مورد اینکه عاشق وی هستید، می‌تواند ذهنیت آنها را نسبت به این موضوع تغییر داده و دیگر تفکرات همیشگی خود را نداشته باشند. شاید بهترین نتیجه‌ای که ربات LoveBot می‌تواند به همراه داشته باشد، این است که شما با ارسال پیام‌های مهربانانه در طول روز، می‌توانید به شریک زندگی خود نشان دهید که تا چه اندازه به یاد او بوده و به او فکر می‌کنید.

تکنولوژی می‌تواند بسیاری از مشکلات انسان را حل کند، اما شاید اگر از این ربات هم استفاده کنید، هیچ گاه نتوانید به همسر خود ثابت کنید که عاشق وی هستید، شاید حتی هیچ تکنولوژی دیگری در این زمینه نیز وجود نداشته باشد!

1395-06-23

دیدگاهتان را بنویسید