رد پای سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وب سایت Zauba دیده شد

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

رد پای سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وب سایت Zauba دیده شد

دو نسخه از گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) روز جمعه وارد خاک هند شد تا مشخص شود به زودی این گوشی موبایل اندرویدی رونمایی خواهد شد. بر اساس شایعات این گوشی از نسل جدید چیپست اسنپدراگون 625 برخوردار خواهد بود و می‌تواند بهره وری بهتر همراه با سرعت عملکرد بهتری را نسبت به نسل گذشته خود ارائه کند.

شاید عمده فعالیت سامسونگ در حوزه موبایل، تنها در تولید گوشی های پرچمداری همچون گلکسی اس 7 / 7 اج به چشم آید، ولیکن این شرکت تولیدکننده کره‌ای نگاه ویژه‌ای به کشورهای در حال توسعه و بازارهای مملو از افراد کم درآمد جهان دارد. این قضیه به طوریست که سامسونگ سالانه سود قابل ملاحظه‌ای را از فروش گوشی های میان رده و رده پایی خود در بازارهای مختلف جهانی به دست می‌آورد.

سپتامبر گذشته، ما در گزارشی عنوان کردیم این شرکت کره‌ای احتمالا در حال کار بر روی دو گوشی با نام‌های سامسونگ گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) و همچنین سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) است. اینک با توجه به رویت نام گلکسی سی 5 پرو در وبسایت زوبا، این حدس و گمان به وجود می‌آید که سامسونگ قرار است ماه آینده از این گوشی موبایل اندرویدی رونمایی کند. برای کسانی که بی اطلاع هستند لازم به ذکر است وبسایت زوبا مختص ثبت کالاهای وارد و یا صادره از کشور هندوستان است و تا به حال دستگاه‌های معرفی نشده زیادی توسط توسط این وبسایت افشا شده‌اند.

سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

جمعه هفته گذشته بود که برای نخستین بار گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو در وبسایت زوبا دیده شد. در آن لیست دو گوشی برند سامسونگ به نام SM-C5010 که انتظار می‌رود مربوط به گوشی ذکر شده باشد، وارد خاک این کشور شد. هرچند این حمل گوشی ها برای خرده فروشی نبوده و با هدف بررسی برای شرکت های تحقیق و توسعه مستقر در هند ارسال شده است. بنابراین نمی‌توان قیمت 300 دلاری درج شده جلوی نام آن‌ها را مربوط به قیمت خرده فروشی آن‌ها دانست.

یک چیپست نسل جدید اسنپدراگون 625 در زیر قاب گوشی سامسونگ گلکسی سی 5 پرو

علاوه بر همه این‌ها، تنها چند روز قبل بود که اطلاعاتی در خصوص این گوشی موبایل سامسونگ در شبکه اجتماعی ویبو به انتشار رسید. صحبت ما در خصوص سامسونگ گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro)، گوشی میان رده رو به بالای برند سامسونگ است که احتمالا به یک نسخه جدید از چیپست اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این چیپ از یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی آدرنو 506 بهره می‌برد و قادر است نسبت به نسل گذشته خود سرعت عملکردی 10 درصد بیشتر را ارائه کند.

1395-09-02

دیدگاهتان را بنویسید