رندرهای جدیدی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد

ال جی واچ استایل (LG Watch Style)

رندرهای جدیدی از ساعت هوشمند ال جی واچ استایل به بیرون درز کرد

اگر اخبار مربوط به ساعت های هوشمند را دنبال کرده باشید، قطعا شنیده‌اید که کمپانی ال جی به زودی از دو ساعت هوشمند مجهز به پلتفرم اندروید ویر رونمایی خواهد کرد. این شرکت اخیرا گزارش داده با همکاری گوگل مشغول توسعه دو ساعت هوشمند است که از تازه‌ترین سیستم عامل گجت های پوشیدنی شرکت گوگل، اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) پشتیبانی خواهد کرد. ما اخیرا رندرهای بی کیفیتی را از این دو ساعت هوشمند دیده بودیم، حالا رندرهای جدیدی مرتبط با یکی از این مدل‌ها به نام ال جی واچ استایل (LG Watch Style) به بیرون درز کرده که این ساعت را در رنگ های نقره‌ای و رزگلد به نمایش می‌گذارد.

عرضه ال جی واچ استایل با قیمت 249 دلار

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ساعت هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) اواخر ماه آینده میلادی همراه با رونمایی از پلتفرم اندروید ویر 2 ، رسما معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که ال جی این دو محصول جدید خود را به کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) بارسلونا برده و در آنجا رونمایی کند. این گزارش همچنین تاکید می کند که قیمت ساعت ال جی واچ استایل حدود 249 دلار بوده و در سمتی دیگر با توجه به قابلیت ها و امکانات بیشتر مدل Watch Sport، ظاهرا قیمت این مدل فراتر از 249 دلار خواهد بود.

ال جی واچ استایل (LG Watch Style)

این رندرهای جدید مربوط به یکی از دو مدل ساعت اندروید ویر 2 شرکت ال جی توسط شخصی آشنا برای حوزه تکنولوژی منتشر شده است. شخصی با نام کاربری @evleaks که سالیانیست مشغول افشای اطلاعات و تصاویر محرمانه از محصولات الکترونیکی معرفی نشده است. تا به امروز هیچ تصویر دیگری از این ساعت هوشمند اندروید ویر 2 شرکت ال جی به بیرون درز پیدا نکرده است، بنابراین ما نمی‌توانیم در مورد این تصویر قضاوت کنیم و ظاهرا باید باور کنیم که این تصاویر به معنای واقعی مربوط به ساعت هوشمند ال جی واچ استایل هستند.

گفتنیست که گجت نیوز پوشش کامل خبری از کنگره جهانی موبایل امسال خواهد داشت. ما را دنبال کنید

1395-11-11

دیدگاهتان را بنویسید