رندرهای هواوی میت 10 پرو یک گوشی دارای طراحی بدون حاشیه بسیار شیک را نشان می‌دهند

رندرهای هواوی میت 10 پرو

رندرهای هواوی میت 10 پرو یک گوشی دارای طراحی بدون حاشیه بسیار شیک را نشان می‌دهند

جدیدترین رندرهای هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) منتشر شد. این عکس های هواوی میت 10 پرو نشان می‌دهند باید منتظر محصولی فوق‌العاده زیبا باشیم.

هواوی امسال تصمیم دارد 4 محصول از سری Mate به بازار معرفی کند؛ پرچمدار پرچمداران این سری با پسوند Pro همراه خواهد شد. رندرهای جدیدی که از پرچمدار آتی هواوی منتشر شده‌ است نشان می‌دهد این گوشی موبایل علاوه بر قدرتمندترین، بلکه زیباترین محصولات بازار را نیز به چالش خواهد کشید و رقابت را برای آن‌ها سخت خواهد کرد. در رندرهای هواوی میت 10 پرو خوشبختانه هم پنل جلویی و هم پنل پشتی آن به خوبی مشخص است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در پنل جلویی می‌توان یک نمایشگر EntireView دارای اندازه 5.9 اینچ را مشاهده کرد که حاشیه‌های فوق‌العاده کمی در اطراف خود دارد. انتظار می‌رود پنل این نمایشگر از نوع AMOLED باشد و هواوی نسبت ابعاد تصویر را در آن از 16:9 متداول، به 18:9 تغییر دهد. بر اساس رندرهای هواوی میت 10 پرو می‌توان گفت این گوشی موبایل تبدیل به زیباترین محصول هواوی تا به امروز خواهد شد.

طبق رندرهای هواوی میت 10 پرو باید آن را زیباترین گوشی هواوی تا امروز بدانیم

اما در پنل پشتی یک دوربین دوگانه به چشم می‌آید که سنسورهای آن به صورت عمودی کنار هم قرار دارند. در پایین این دوربین سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. اگرچه احتمال توسعه دوربین دوگانه دستگاه در همکاری با شرکت لایکا بسیار بالاست، اما شایعات دیگر به استفاده از سنسورهای دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 در آن اشاره می‌کنند. پیش از این در ال جی وی 30 شاهد استفاده از یک سنسور دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 بودیم، اما استفاده از دو سنسور این‌چنینی بسیار بی‌نظیر است. فلاش LED در میانه سمت راست سنسورهای دوربین قرار دارد. انتظار می‌رود هواوی علاوه بر مدل پرو، یک مدل پایه و یک مدل دارای پسوند لایت نیز به بازار عرضه کند. اما مدل چهارم چیزی شبیه به هواوی میت 9 پورش دیزاین خواهد بود که ظاهری لوکس و قیمتی بسیار بالا دارد.

1396-07-06

دیدگاهتان را بنویسید