رندر جدید گلکسی نوت 8 خبر از دوربین دوگانه پشتی عمودی می دهد

رندر جدید گلکسی نوت 8

رندر جدید گلکسی نوت 8 خبر از دوربین دوگانه پشتی عمودی می دهد

یک حساب توییتری رندر جدید گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را منتشر کرده که خبر از دوربین دوگانه عمودی پشتی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر آن میدهد.

نام کاربری PoyocoTech در حساب توییتری خود یک تصویر سه بعدی را منتشر کرده و ادعا می‌کند آن رندر جدید گلکسی نوت 8 سامسونگ است. همانطور که شما نیز می‌توانید این رندر را در زیر مشاهده کنید، فبلت آینده سامسونگ ظاهرا نمایشگر Infinity را از دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ارث برده است.

رندر جدید گلکسی نوت 8

رندر جدید گلکسی نوت 8 نشان دهنده اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر است

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ مشغول کار بر روی تکنولوژی های به کار رفته بر روی گوشی جدید خود است تا سرانجام اسکنر اثر انگشت را به زیر نمایشگر گوشی خود ببرد. از آنجا ما چنین حدسی می‌زنیم که هیچ اسکنرث در قسمت پشتی و یا جلویی گوشی به چشم نمی‌خورد. بنابراین اگر رندر جدید گلکسی نوت 8 واقعی باشد، چنین چیزی امکان پذیر است.

در قسمت پشتی، شما یک دوربین دوگانه قرار گرفته به صورت عمودی را مشاهده خواهید کرد. این حساب کاربری همچنین ادعا می‌کند که فبلت آینده سامسونگ از اسپیکرهای استریو قدرتمند توسعه یافته توسط شرکت AKG برخوردار خواهد بود و دکمه مخصوص بیکسبی نیز بر روی بدنه به چشم می‌خورد. قلم S Pen مجهز به ویبره خواهد بود و می‌توان در صورت گم شدن، با استفاده از اپلیکیشن Find My Phone آن را پیدا کرد. یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در زیر گوشی دیده می‌شود. با توجه به یک پست دیگر که در ویبو انتشار یافته، گلکسی نوت 8 همچنین حاوی یک نمایشگر با حاشیه هایی کمتر از پرچمداران سال 2017 سامسونگ است که حاصل آن زاویه عریض‌تر در قسمت بالایی فبلت است.

رندر جدید گلکسی نوت 8

بدون هرگونه تاییدیه رسمی از سوی سامسونگ، ما نه می‌توانیم دست رد به سینه این شایعات بزنیم و نه می‌توانیم به سادگی از کنار آن‌ها بگذریم، اما ترجیح می‌دهیم چنین اخباری را در اختیار علاقه‌مندان به غول کره‌ای و گوشی های هوشمندش قرار دهیم.

سامسونگ احتمالا در نمایشگاه IFA امسال که 1 سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، از گوشی گلکسی نوت 8 خود رونمایی خواهد کرد.

1396-03-17

دیدگاهتان را بنویسید