رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3 لو رفت؛ منتظر طراحی جدید نباشید

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3 لو رفت؛ منتظر طراحی جدید نباشید

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) با دوربین تکی و طراحی آشنا لو رفت. ظاهرا سونی برنامه‌ای برای تغییر دوباره شکل ظاهری پرچمدار آینده خود ندارد.

ما اطمینان داریم که سونی مشغول توسعه و آماده‌سازی اکسپریا ایکس زد ۳ بوده و پاییز آن را عرضه می‌کند. طی ماه‌های اخیر نیز عکس‌های متعددی از این اسمارت فون در اختیارمان قرار گرفت که تا حدودی طراحی آن را به تصویر می‌کشیدند؛ اما هیچ‌کدام از آنها به اندازه عکسی که حالا لو رفته است، واضح نیستند.

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3 که از طریق “Mysmartprice” به بیرون درز پیدا کرده، ثابت می‌کند که مدیران سونی می‌خواهند طراحی فعلی پرچمداران خود را حفظ کنند. به همین جهت نباید در انتظار به‌کارگیری نمایشگر ناج یا دوربین دوگانه باشیم. هرچند، اضافه کردن این ویژگی‌ها چیز بدی نیست، اما کاربران در مورد چیزهایی مثل بریدگی صفحه نظرات متفاوتی دارند و سونی هنوز نمی‌خواهد طرفداران خود را به دو نیم تقسیم کند.

قاب پشتی میزبان سنسور اثر انگشت، یک فلاش بسیار کوچک و سنسور دیگری است که احتمالا بخشی از فناوری فوکوس هیبریدی سونی باشد. ظاهرا در ساخت قاب پشتی هم از فلز استفاده شده است.

متاسفانه ما اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی جدید سونی نداریم، اما پیش‌بینی می‌کنیم سازندگان از ترکیب اسنپدراگون 845 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنند. در آخر، انتظار می‌رود اکسپریا XZ3 در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) و نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود.

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3

رندر رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 3

1397-06-03

دیدگاهتان را بنویسید