رندر رسمی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به بیرون درز کرد

رندر رسمی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

انتشار رندر رسمی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ؛ منتظر یک گوشی قدبلند شبیه به LG G6 باشید

چند روز پیش، سامسونگ که در نمایشگاه MWC 2017 حضور پیدا کرده است، رسما اعلام کرد که پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود را در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه 96) رونمایی خواهد کرد. هرچند سامسونگ نام این گوشی را به زبان نیاورده است، اما قطعا آن گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خواهد بود.

حال به نظر می‌رسد تصویری از رندر رسمی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که مربوط به کنفرانس مطبوعاتی مراسم معرفی آن و تصاویر تبلیغاتیش بر روی اینترنت است.  این تصویر که به شدت نزدیک به واقعیت است، توسط ایوان بلس (Evan Blass)، افشاکننده بزرگ حوزه تکنولوژی و موبایلی به بیرون درز پیدا کرده است. وی کسی است که اطلاعات منتشر شده از سوی او معمولا رنگ و بوی واقعی به خود می‌گیرند و در رندر تازه انتشار یافته توسط بلس نیز نسبت به سایر رندرهایی که از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ دیده بودیم، نقطه تمایزی وجود ندارد.

رندر رسمی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

مشخص نیست این رندر مربوط به نسخه اصلی گلکسی اس 8 است یا نسخه پلاس آن

انتظار می‌رود پرچمدار آینده سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره‌مند باشد و یک مدل دیگر از آن به نام +Galaxy S8 که از نمایشگر 6.2 اینچی برخوردار است نیز همراه آن رونمایی شود. ولی ما دقیقا نمی‌دانیم تصویر تازه انتشار یافته مربوط به کدام یک از این دو مدل است. البته به نظر می‌رسد این دو نسخه از طراحی یکسانی برخوردار باشند و تنها تفاوتشان، اندازه و ابعاد آن‌ها باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد این گوشی دارای نسبت ابعاد 18:9 است و به مراتب قد بلندتر و باریک‌تر از گوشی های معمولی امروزی است. بنابراین، گوشی آینده کمپانی سامسونگ نیز همانند گوشی ال جی جی 6 (LG G6)، پرچمدار رقیب کره‌ای آنها از نسبت ابعاد خاصی بهره‌مند خواهد بود که علاوه بر کمک به جایگیری در بدنه‌ای کوچکتر،‌ در دست گیری آن را نیز بهبود می‌بخشد. گفتنیست ایوان بلس پیش از معرفی رسمی، رندرهای G6 را نیز منتشر کرده بود. البته بدیهیست که یکی از بزرگترین تفاوت‌های گلکسی اس 8 و ال جی جی 6، ارائه نمایشگری دو لبه خمیده خواهد بود.

در انتها باید به چیپست اسنپدراگون 835 اشاره کرد که در زیر قاب این گوشی قدرتنمایی خواهد کرد.

1395-12-11

دیدگاهتان را بنویسید