رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 سونی پیش از رونمایی لو رفت

رنگ های اکسپریا ایکس زد 3

رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 سونی پیش از رونمایی لو رفت

رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 سونی (Sony Xperia XZ3) پیش از رونمایی رسمی آن مشخص شد. با توجه به آن‌ها باید پرچمدار سال 2018 شرکت یعنی سونی اکسپریا ایکس زد 3 را علاوه بر قدرتمندترین، جزو زیباترین محصولات سال جاری خطاب کنیم.

سونی برای چند پرچمدار اخیر خود، استراتژی تنوع در رنگ‌های بدنه را در پیش گرفت و به این وسیله توانست توجه بسیاری را به گوشی های هوشمندش جلب کند. تا امروز از بین رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 به مشکی و نقره‌ای پی برده بودیم، اما به تازگی در جریان تمامی نسخه‌های رنگ موجود برای این گوشی قرار گرفته‌ایم.

تنوع رنگ های اکسپریا ایکس زد 3

رنگ های اکسپریا ایکس زد 3

در این بین دو رنگ سبز و ارغوانی شدیدا چشم‌نوازی می‌کنند. رنگ سبز سونی اکسپریا ایکس زد 3 شباهت زیادی با گزینه رنگ سبز تیره اکسپریا ایکس زد 2 دارد، اما رنگ ارغوانی را تا امروز مشاهده نکرده بودیم، چرا که این شرکت معمولا رنگ بدنه صورتی و یا مسی را برای برخی گوشی های هوشمندش عرضه می‌کند.

بر اساس شایعات، نمایشگر 5.7 اینچی دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 اکسپریا ایکس زد 3 فاقد بریدگی بالای نمایشگر بوده و همانند صفحه نمایش پرچمداران سال‌های اخیر سامسونگ، از دو طرف دارای کمی خمیدگی خواهد بود. پنل پشتی آن دقیقا همانند اکسپریا ایکس زد 2 طراحی شده و دوربین تک سنسور، با اسکنر اثر انگشت به صورت عمودی کنار هم قرار دارند. گفته می‌شود علاوه بر تعدد رنگ های اکسپریا ایکس زد 3 که جذابیت ظاهری خاصی ایجاد می‌کنند، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی، مجهز شدن دوربین اصلی آن به سنسور Quad Bayer دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

1397-06-05

دیدگاهتان را بنویسید