روتر وای فای شیائومی Mi Router HD مجهز به هارد دیسک 8 ترابایتی

روتر وای فای شیائومی Mi Router HD

روتر وای فای شیائومی Mi Router HD مجهز به هارد دیسک 8 ترابایتی

طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 شرکت شیائومی از یک دستگاه مدیریت شبکه بی سیم به نام شیائومی Mi Router HD رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیداست، این یک روتر وای فای است اما شبیه به دیگر روترها نیست. این یک محصول پیشرفته بوده که کاربر را وادار به پرداخت صدها دلار برای خریداری آن می‌کند و در عوض متعهد خواهد شد تا بهترین تجربه شبکه بی سیم ممکن را برای تمامی کاربران متصل به آن مهیا کند.

شیائومی Mi Router HD یک سیستم 4×4 چند کاربره است که سرعت انتقال اطلاعات تا 2600 مگابایت بر ثانیه را همراه با 4 آنتن PCB قدرتمند گین بالا پشتیبانی می‌کند. این روتر همچنین حاوی یک هارد درایو داخلی نیز خواهد بود که فضای ذخیره فوق‌العاده 8 ترابایتی را به کاربرانش ارائه می‌کند.

روتر وای فای شیائومی Mi Router HD

تمامی این امکانات جذاب در یک جعبه آلومینیومی تعبیه شده است. این روتر برای جهانی شدن، علاوه بر قابلیت‌های بالا از قابلیت‌های جذاب دیگری نظیر بکاپ خودکار برای تمامی دستگاه‌های موجود در منزل و پشتیبانی از ماشین زمان را نیز برخوردار است.

این روتر همچنین قابلیت این را خواهد داشت تا به صورت خودکار با فولدر دراپ باکس کاربران سینک شود و آن‌ها یک کپی از آن در خانه و در حافظه 8 ترابایتی روترشان داشته باشند. این روتر حتی با سیستم صوتی Sonos نیز به خوبی کار می‌کند. شیائومی به زودی بیشتر در خصوص روتر شیائومی Mi Router HD صحبت خواهد کرد.

زمان عرضه و قیمت روتر شیائومی Mi Router HD

این روتر احتمالا تا اواخر سه ماهه نخسه سال میلاری در دو نسخه 1 ترابایتی و 8 ترابایتی در ابتدا وارد بازار چین و سپس دیگر بازارهای جهانی خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت مدل 1 ترابایتی آن کمتر از 200 دلار و قیمت نسخه حاوی ظرفیت بیشتر آن نیز کمتر از 500 دلار خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید