رونمایی از اسپیکرها و ساندبار سامسونگ جلوتر از نمایشگاه CES 2017

رونمایی از اسپیکرها و ساندبار سامسونگ در رویداد CES 2017

اگر مدت‌هاست در نظر دارید تا یک اسپیکر خریداری کنید، احتمالا برای زمان زیادی دست نگه داشته و تا رسیدن نمایشگاه CES 2017 منتظر مانده‌اید. مدتی قبل در یک گفتگوی مطبوعاتی توسط غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، دسته‌ای از اسپیکرها و ساندبار سامسونگ معرفی شده و زمان رونمایی از آن‌ها به نمایشگاه سی ای اس 2017 موکول شد. اگر تاکنون از استفاده از سیستم‌های صوتی سامسونگ لذت برده‌اید، مطمئنا دیدن این محصولات ارزشمند برایتان جذاب خواهد بود.

آیا اسپیکرها و ساندبار سامسونگ همه چیز تمام هستند؟

معرفی اسپیکرها و ساندبار سامسونگ را با اسپیکر بدون سیم اچ 7 (H7) شروع می‌کنیم که یک محصول با ظاهری براق و صیقلی از غول کره‌ای محسوب می‌شود. به گفته شرکت سازنده، اسپیکر اچ 7 عملکرد صدای فوق‌العاده زیاد، با کیفیت 32 بیتی را عرضه کرده و بم‌پذیرى و پاسخ آن به صداهای با فرکانس پایین تا حد توان به 35 هرتز کاهش پیدا کرده است. نمی‌توان در مورد عملکرد آن به عنوان یک ساب‌ووفر اختصاصی نظر مطمئنی داد، اما اگر به دنبال یک سیستم ساده و روان به منظور راه‌اندازی و استفاده هستید، اچ 7 گزینه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. بدون شک فایل صوتی مورد استفاده به منظور پخش، ارتباط مستقیمی با کیفیت نهایی دارد، اما اگر شما فردی علاقه‌مند به موسیقی هستید، مطمئنا قادر خواهید بود تا از تمامی ویژگی‌های اسپیکرها و ساندبار سامسونگ نهایت استفاده را به نفع خود ببرید.

اسپیکرها و ساندبار سامسونگمحصول بعدی ساندبار ام اس 750 (MS750) است که بر اساس گفته‌های سامسونگ، اولین ساندبار این شرکت با جایسازی یک ساب ووفر در طراحی آن بوده است. به این وسیله دستگاه قادر است تا باس بسیار با‌کیفیت و فراتر از آن چه فکرش را می‌کنید عرضه بدارد. از قرار معلوم راه‌اندازی و اتصال به اسپیکرها و ساندبار سامسونگ بسیار راحت بوده و به این ترتیب نیاز زیادی به دست و پنجه نرم کردن با سیم‌های فیزیکی و یا تنظیمات نرم افزاری اتصال بدون سیم وجود ندارد.

قیمت و همچنین زمان عرضه تجاری اسپیکرها و ساندبار سامسونگ هنوز اعلام نشده است، اما انتظار داریم تا سامسونگ اطلاعات بیشتری را از اجزای سیستم صوتی خانگی جدید خود در نمایشگاه سی ای اس 2017 در اختیار عموم قرار دهد؛ بنابراین در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

1395-10-08

دیدگاهتان را بنویسید