رونمایی کفش هوشمند شیائومی که با همکاری اینتل ساخته شده است

رونمایی کفش هوشمند شیائومی که با همکاری اینتل ساخته شده است

رونمایی کفش هوشمند شیائومی که با همکاری اینتل ساخته شده است

شیائومی مدت‌هاست که با عرضه‌ی دست بندهای هوشمند خود، در عرصه‌ی سلامت و ردیابی فعالیت های ورزشی وارد شده است و اتفاقا محصولات این برند چینی از محبوبیت بالایی نیز در این زمینه برخوردارند. با این حال به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد حضور فعال‌تری در دسته‌ی گجت های پوشیدنی داشته باشد و رونمایی از کفش هوشمند شیائومی با نام تجاری “90 Minutes Ultra Smart Sportswear” نیز به همین منظور صورت گرفته است.

نکته‌ای که این محصول را از سایر رقبای مشابه خود متمایز خواهد کرد، برخورداری از ماژول Curie با ابعادی در حد یک دکمه‌ است که توسط اینتل تولید شده و مغز متفکر کفش هوشمند شیائومی را تشکیل می‌دهد. این کفش‌های زیبا به طور خودکار قادر خواهند بود که تمام فعالیت‌های شما از دویدن و پیاده‌روی گرفته تا سطوح پیچیده‌تر نظیر کوه‌نوردی و صعود به ارتفاعات را تشخیص داده و اندازه‌گیری نماید. بعد از اتمام استفاده و در پایان هر روز، این کفش‌های هوشمند ورزشی میزان فعالیت شما را در قالب سرعت حرکت، مسافتی که در مجموع طی کرده‌اید و البته تعداد کالری‌های که در این مدت سوزانده‌اید را به اطلاعتان خواهد رساند.

رونمایی کفش هوشمند شیائومی که با همکاری اینتل ساخته شده است

با یک بار شارژ کامل، می‌توانید از کفش هوشمند شیائومی به مدت ۶۰ روز استفاده کنید که البته ربطی هم به عبارت ۹۰ در نام آن ندارد! کمپانی سازنده قصد دارد هر جفت از این محصول را با قیمت ۳۰۰ یوآن به فروش برساند که به این ترتیب، کفش هوشمند شیائومی تقریبا معادل ۴۴ دلار و ۴۱ یورو قیمت خواهد داشت.

ویژگی‌های نوآورانه‌ی کفش هوشمند شیائومی

برخورداری از بالشتک‌های هوا، سطوحی با قابلیت جلوگیری از لغزش، طراحی خمیده برای انحنای قسمت جلویی در محل قرارگیری انگشتان پا و البته کفی‌های آنتی باکتریال، به عنوان ویژگی‌های اصلی کفش هوشمند شیائومی معرفی شده‌ است. عرضه‌ی این محصول قرار است در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین ماه ۹۶) صورت بگیرد و خریداران می‌توانند آن را در دو رنگ مشکی و آبی روشن (Surf Blue) برای مدل‌های مردانه و دو رنگ مشکی و صورتی برای مدل‌های زنانه خریداری نمایند؛ یک مدل ویژه با رنگ آبی نیز تولید خواهد شد که با درخشندگی در محیط‌های تاریک، به تمام علاقه‌مندانی که مایل هستند شب‌ها به دویدن بپردازند، جلوه‌ی خاصی خواهد بخشید.

رونمایی کفش هوشمند شیائومی که با همکاری اینتل ساخته شده است

گفتنی است که در حال حاضر فروش کفش هوشمند شیائومی تنها در کشور چین و از طریق پورتال آنلاین می هوم انجام می‌شود و آغاز ارسال سفارش کاربران قرار است از تاریخ ۱۵ آوریل آغاز شود؛ هنوز مشخص نیست که آیا این محصولات در سایر نقاط جهان نیز به فروش خواهند رسید و یا فروش آنها به مرزهای این کشور محدود خواهد شد.

1395-12-20

دیدگاهتان را بنویسید