رکورد فروش شرکت خودروسازی رنو به لطف حضور در ایران شکست

شرکت خودروسازی رنو

رکورد فروش شرکت خودروسازی رنو به لطف حضور در ایران شکست

شرکت خودروسازی رنو  ، گزارش مالی سالانه‌ی خود را منتشر کرد که بر اساس آن به لطف افزایش فروش در بازار اروپا و بازارهای خارجی مانند هند و ایران در سال 2016، رکورد فروش این خودروساز فرانسوی شکسته شد. پیش از این، گروه خودروسازی پژوی فرانسه نیز از رکوردشکنی فروش محصولات خود در سال 2016 به لطف حضور در بازار کشورهایی مانند ایران خبر داده بود.

شرکت خودروسازی رنو با انتشار یک گزارش، میزان فروش سالانه‌ی خود در سال 2016 را اعلام کرد. بر اساس این گزارش، رکورد فروش این شرکت به لطف رشد بازار اروپا و حضور در کشورهایی مانند هند و ایران شکسته شد. همچنین این شرکت فرانسوی پیش‌بینی کرد که فروش سالانه‌ی خود را در سال 2017 افزایش دهد. طبق آمار منتشر شده، میزان فروش خودروهای تولیدی رنو در سال 2016 به بیش از 3.18 میلیون دستگاه رسیده و نسبت به سال گذشته 13.3 درصد افزایش یافته است.

شرکت خودروسازی رنو

رنو کپچر

تیری کوزکاس (Thierry Koskas)، عضو کمیته‌ی اجرایی شرکت خودروسازی رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد:

استراتژی شرکت ما مبنی بر تنوع مدل‌ها و گسترش جغرافیایی حضورمان در بازارهای مختلف در چند سال گذشته با موفقیت همراه بوده است. این استراتژی موجب پیشرفت شرکت رنو در مناطق مختلف از نظر حجم فروش و سهم بازار می‌شود.

لغو تحریم‌ها علیه ایران بر روی فروش شرکت خودروسازی رنو و پژو سیتروئن در سال 2016 تاثیرگذار بود

آمار منتشر شده در این گزارش مشابه گزارشی است که هفته‌ی گذشته توسط شرکت پژو سیتروئن مبنی بر افزایش فروش در سال 2016 ارائه شده بود. به عقیده‌ی مسئولان این شرکت‌ها، لغو تحریم‌های بین‌المللی ایران نقش بسیار پررنگی در افزایش فروش محصولات رنو و پژو داشته است. هفته‌ی گذشته نیز گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه از افزایش فروش خودروهای خود در ایران و اروپا و ثبت بهترین عملکرد از سال 2010 به بعد خبر داده بود.

1395-10-29

دیدگاهتان را بنویسید