ریزر از ماوس گیمینگ Basilisk خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

ماوس گیمینگ Basilisk

ریزر از ماوس گیمینگ Basilisk خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

کمپانی ریزر در نمایشگاه IFA 2017 از ماوس گیمینگ Basilisk رونمایی کرد. این ماوس مختص بازیکنان بازی‌های سبک FPS‌ طراحی شده و با قیمت زیر 100 دلار به فروش می‌رسد.

ماوس های گیمینگ لزوما برای کاربردهای دیگری به جز خود بازی طراحی نمی‌شوند، چرا که ممکن است آن‌ها به سبک و سیاقی ساخته شوند که مناسب سایر امور نباشد. به طور مثال باید به ماوس های گیمینگی پرداخت که دارای چندین دکمه قابل تنظیم جهت بازی‌های سبک‌های «چند نفره آنلاین نقش آفرینی» و یا «چند نفره آنلاین جنگ‌های تن به تن» هستند و برخی دیگر نیز برای بازی های «اول شخص شوتر»‌ طراحی شده‌اند.

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر یا همان FPS هستید، خبر خوب این است که کمپانی ریزر با حضور در نمایشگاه IFA 2017 از ماوس گیمینگ Basilisk خود پرده برداری کرده است. ماوس گیمینگ Basilisk به لطف سنسور اپتیکال 16000 DPI خود با هدف بازیکنان FPS طراحی شده است تا مطمئن شود حرکات کاملا سریع و بدون هرگونه تعلل صورت می‌گیرند.

این ماوس گیمینگ همچنین مجهز به “Mechanical Mouse Switches” کمپانی ریزر است که عمر آن را تا 50 میلیون بار کلیک بالا می‌برد. این ماوس همچنین از مقامت محرک اسکرول  برخوردار است، بنابراین شما می‌توانید بسته به اولویت خود آن را به تنظیم درآورید. در اینجا یک کلاچ قابل جداشدنی نیز برای دسترسی به اقدامات بیشتر نظیر کاهش DPI برای تیراندازی دقیق‌تر یا جنگ‌های تن به تن در بازی‌ها وجود دارد.

قیمت ماوس گیمینگ Basilisk

از نظر قیمت، باسیلیسک با ارزش 70 دلار، نسبت به سایر رقبای خود مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید از ماه سپتامبر این ماوس گیمینگ جذاب را به صورت مستقیم از وب‌‌سایت خود ریزر نیز خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

1396-06-10

دیدگاهتان را بنویسید