زد تی ای بلید زد مکس معرفی شد؛ گوشی هوشمند مقرون به صرفه با دوربینی دوگانه

زد تی ای بلید زد مکس

زد تی ای بلید زد مکس معرفی شد؛ گوشی هوشمند مقرون به صرفه با دوربینی دوگانه

زد تی ای بلید زد مکس (ZTE Blade Z Max) امروز توسط کمپانی ZTE معرفی شد. در ادامه با این گوشی هوشمند مقرون به صرفه که به دوربینی دوگانه مجهز شده است، آشنا خواهیم شد.

گوشی زد تی ای بلید زد مکس به مانند مدل سال گذشته خود، زد تی ای زد مکس پرو، به طور انحصاری توسط MetroPCS عرضه می‌شود، قیمت این دستگاه 129 دلار عنوان شده و با اینکه کمی از قیمت مدل زد مکس پرو سال گذشته بیشتر است –این دستگاه با برچسب قیمت 100 دلار عرضه شد- اما همچنان از نظر قیمت، گوشی بسیار جذابی است.

مشخصات زد تی ای بلید زد مکس

این دستگاه با قابی از آلومینیوم طراحی شده و در پنل پشتی دارای بافت‌های ریزی است. نمایشگر بزرگ 6 اینچی متناسب با نام مکس است که برای آن انتخاب شده و دارای کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است.

مدل بلید زد مکس درست به مانند گوشی زد مکس پرو به یک سنسور اثر انگشت مجهز است. در بالای این سنسور اثر انگشت و در گوشه سمت چپ پنل پشتی، دوربین دوگانه این دستگاه خودنمایی می‌کند. دوربین دوگانه ترکیبی از یک سنسور پریمیوم 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی دیده می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در درون این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 435 کوالکام قرار گرفته که توسط 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

اسمارت فون زد تی ای بلید زد مکس انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 4080 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

زد تی ای بلید زد مکس

مدیریت نرم افزاری این دستگاه بر عهده سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا بوده و بر اساس گزارش‌های منتشر شده از دو هفته دیگر، 28 آگوست (6 شهریور) با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رسید.

1396-05-23

دیدگاهتان را بنویسید