زمان آغاز پیش فروش گلکسی اس 8 سامسونگ مشخص شد

پیش فروش گلکسی اس 8 سامسونگ

زمان آغاز پیش فروش گلکسی اس 8 سامسونگ مشخص شد

آخرین شایعات و اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که سامسونگ 29 مارس (9 فروردین 96) از گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و احتمالا گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8+) خود در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد و از 21 آوریل (1 اردیبهشت 96) نیز فروش آن آغاز خواهد شد. بین دو زمان رونمایی و عرضه پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ فاصله‌ی زیادی به وجود آمده است؛ اما به نقل از یک گزارش جدید منتشر شده از کره، سامسونگ پیش فروش گلکسی اس 8 را از تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) آغاز خواهد کرد.

آغاز پیش فروش گلکسی اس 8 در 21 فروردین

سامسونگ دیگر نخواست همانند سال گذشته دست به ریسک بزند و گوشی پرچمدار جدید خود را زودتر از موعود رونمایی کند. به نقل از یک گزارش، سامسونگ نمی‌خواهد بار دیگر فاجعه گلکسی نوت 7 را تکرار کند. در اینجا گزارش دیگری نیز وجود دارد که ادعا می‌کند آن‌ها سال جاری این گوشی را با تاخیر رونمایی خواهند کرد و به نظر می‌رسد این شکاف زمانی به جهت عدم مهیا شدن چیپست های اسنپدراگون 835 به میزان کافی برای محصولاتش بوده است. بنابراین اگر بی‌صبرانه در انتظار پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ هستید، 21 فروردین ماه پیش فروش گلکسی اس 8 آغاز خواهد شد و شما شانس آن را خواهید داشت تا جزو اولین نفرات خریدار این گوشی ها باشید.

مشخصات فنی گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس

با توجه به بنچمارک‌های به ثبت رسیده، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1440×2560 پیکسل بهره می‌برد. این تلفن هوشمند همانطور که گفته شد از یک چیپست مدرن و قدرتمند اسنپدراگون 835 (نسخه آمریکایی) همراه با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 و یا تراشه اگزینوس 8895 (نسخه جهانی) حاوی یک رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود نسخه پایه این گوشی نیز از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند باشد. همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت نیز از دیگر مشخصات فنی قابل انتظار برای این گوشی پرچمدار هستند.

در آن سمت مدل گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از یک نمایشگر 6.2 اینچی و باتری بزرگ‌تر 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود، اما بعید به نظر می‌رسد تفاوت دیگری بین این دو مدل وجود داشته باشد. هر دو این گوشی های هوشمند حاوی بدنه‌ای مقاوم در برابر آب (تاییدیه IP68)، اسکنر اثر انگشت، اسکنر عنبیه، درگاه USB نوع C و همچنین یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهند بود.

1395-12-14

دیدگاهتان را بنویسید