زمان عرضه و قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

قیمت گوگل پیکسل 3

زمان عرضه و قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

زمان عرضه و قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 & Pixel 3 XL) با معرفی رسمی آنها اعلام شد. گوشی های سری پیکسل ۳ با چه قیمتی به فروش می‌رسند؟

انتظارها به پایان رسید و گوگل با دستی پر در رویداد سخت افزاری خود در نیویورک حاضر شد. در کنار گجت های خانگی، قابلیت‌های نرم افزاری تازه و تبلت پیکسل اسلیت، دو گوشی های سری پیکسل 3 معرفی شدند. پیکسل 3 ایکس ال با صفحه نمایش 6.3 اینچی، بزرگترین تلفن هوشمند گوگل تا به امروز است. این گوشی با اندازه‌ای مشابه پیکسل 2 ایکس ال طراحی شده است، اما به لطف حاشیه‌های باریک‌تر، نمایشگر بزرگتری دارد. اگر به دنبال دستگاهی کامپکت هستید، پیکسل 2 انتخاب مناسبی خواهد بود.

اما برای خرید این گوشی ها چه مبلغی باید پرداخت کرد؟ بهتر است ابتدا نگاهی به تصویر زیر داشته باشید:

قیمت گوگل پیکسل 3

قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

بار دیگر، کمپانی ورایزن قرار است به صورت اختصاصی این تلفن های هوشمند را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. قیمت پایه پیکسل 3 برای نسخه 64 گیگابایتی، 799 دلار است که با توجه به مشخصات سخت افزاری و امکانات، احتمالا مناسب خواهد بود. این گوشی در واقع به یکی از توانمندترین دوربین‌ها در میان گوشی های اندرویدی مجهز شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند. در صورت تمایل به خرید نسخه 128 گیگابایتی نیز باید 899 دلار بپردازید.

قیمت گوگل پیکسل 3 ایکس ال تفاوت چندانی با نسخه استاندارد نداشته و نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی آن، به ترتیب با قیمت‌های 899 و 999 دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود. همچنین برای خریداران گوشی های جدید گوگل، سه ماه دسترسی رایگان به “YouTube Premium” در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 18 اکتبر (26 مهر)، این اسمارت فون ها را از طریق فروشگاه‌های مختلف خریداری کنند.

1397-07-17

دیدگاهتان را بنویسید