زمان معرفی هواوی آنر واچ مشخص شد؛ رونمایی در کنار گوشی آنر مجیک 2

هواوی آنر واچ مشابه هواوی واچ جی تی

زمان معرفی هواوی آنر واچ مشخص شد؛ رونمایی در کنار گوشی آنر مجیک 2

هواوی رسما تایید کرد که ساعت هوشمند هواوی آنر واچ (Huawei Honor Watch) در رویداد پرده برداری از گوشی آنر مجیک 2 معرفی خواهد شد. اما باید چه انتظاری از این ساعت هوشمند جدید چینی داشته باشیم؟

هواوی به تازگی تایید کرده است که گوشی آنر مجیک 2 را 31 اکتبر (9 آبان ماه) معرفی خواهد کرد؛ اما این گوشی، تنها محصول این سازنده‌ی چینی نخواهد بود که قرار است در رویداد آخر اکتبر برند آنر معرفی شود. به نظر می‌رسد ساعت هوشمند آنر واچ نیز قرار است در این رویداد معرفی شود، اما پیش از آنکه بخواهید هیجان زده شوید، باید نکات قابل ذکری را در اختیار شما قرار دهیم.

ساعت هوشمند هواوی آنر واچ در اصل یک نسخه کپی شده از هواوی واچ جی تی است که هواوی همین چند روز پیش همراه با گوشی های خانواده میت 20 خود از آن پرده برداری کرد. همین اتفاق برای ساعت هوشمند آنر S1 نیز رخ داد که در اصل با نام Huawei Fit به صورت بین‌المللی عرضه شد، پس این دقیقا یک استراتژی قدیمی است که هواوی قصد دارد بار دیگر آن را اجرا کند.

هواوی آنر واچ مشابه هواوی واچ جی تی

پوستر تبلیغاتی رسمی هواوی آنر واچ که در شبکه اجتماعی چینی ویبو به انتشار رسیده، نشان دهنده‌ی شباهت زیاد آن با هواوی اوچ GT است؛ پس این دلیل دیگری است که نشان می‌دهد ما با یک نسخه تغییر نام داده‌ی واچ جی تی ملاقات خواهیم کرد و خبری از یک محصول جدید نخواهد بود.

هواوی آنر واچ فاقد سیستم عامل Wear OS

برخلاف آنچه که ما انتظار دشتیم، هواوی واچ جی تی اجرا کننده سیستم عامل Wear OS گوگل نبود، اما هواوی با سیستم عامل Light OS خود مدعی شده است که می‌تواند عمر باتری بیشتر (حداکثر 14 روزه) و مواردی بیشتر را در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار دهد. هواوی واچ جی تی با قیمت 200 یورو روانه‌ی بازارهای اروپایی خواهد شد، اما مشخص نیست نسخه‌ی چینی آن با نام هواوی آنر واچ با چه قیمتی در بازار چین عرضه می‌شود.

1397-07-28

دیدگاهتان را بنویسید