زمان معرفی گوشی هواوی آنر 10 رسما اعلام شد

هواوی آنر 9

زمان معرفی گوشی هواوی آنر 10 رسما اعلام شد

کمپانی هواوی می‌خواهد زودتر از موعود از گوشی هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) پرده برداری کند. این محصول دارای امکانات هوش مصنوعی همراه با قیمتی مقرون به صرفه است.

این گونه به نظر می‌رسد که امسال کمپانی های گوشی ساز تصمیم گرفته‌اند تا پرچمدارانشان را زودتر از موعود معرفی کنند. طبق آخرین شایعات انتظار می‌رود سامسونگ چند هفته زودتر گوشی گلکسی نوت 9 خود را معرفی کند،‌در حالی که اچ تی سی و ال جی از این قافله عقب مانده‌اند.

ما انتظار داشتیم همانند سال گذشته، آنر زیرمجموعه شرکت هواوی از جدید ترین پرچمدار خود در سه ماهه دوم سال 2018 پرده برداری کند. با این حال برخلاف گوشی آنر 9، قرار است نسل جدید آن یعنی هواوی آنر 10 در اواخر اردیبهشت ماه پیش رو معرفی شود. مدل آنر 9 اواخر خرداد ماه سال 96 بود که برای نخستین بار در معرض دید همگان قرار گرفت.

دعوتنامه رونمایی از هواوی آنر 10

هواوی آنر به تازگی دعوتنامه‌هایی را مرتبط با یک رویداد خبری،‌ در اختیار اصحاب رسانه قرار داده است. این رویداد در لندن، بریتانیا برگزار خواهد شد و ظاهرا بر روی یک محصول متمرکز خواهد شد. شکی نیست که این محصول هواوی آنر 10 خواهد بود. در این دعوتنامه، تاریخ 15 می (25 اردیبهشت ماه) نیز ذکر شده است.

هواوی آنر 10 مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی

به لطف این دعوتنامه حالا ما می‌دانیم که گوشی هواوی آنر 10 به برخی از قابلیت‌های دو گوشی پرچمدار میت 10 و هواوی پی 20 نیز تجهیز شده است. این می‌تواند از آنر 10 محصولی جذاب بسازد تا از همین حالا فروش قدرتمندانه‌اش به خصوص در بازار خاورمیانه را تضمین کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی جدید آنر در دست نیست، اما تصویر قرار گرفته بر روی دعوتنامه مذکور عملا چیزی از طراحی ناچ نمایشگر را نشان نمی‌دهد. گجت نیوز این رویداد را پوشش کامل خبری قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید تا آن زمان بیشتر با پرچمدار گوشی های هواوی آنر آشنا شوید، گجت نیوز را دنبال کنید.

1397-01-16

دیدگاهتان را بنویسید