ساخت جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی را در این ویدیو ببینید

ساخت جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی را در این ویدیو ببینید

ساخت جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی را در این ویدیو ببینید

به تازگی ویدیویی از ساخت جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی، توسط یوتیوبر معروف کالین فرز (Colin Furze)، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

فرز مخترعی بریتانیایی بوده که در طول سال‌های اخیر به خاطر انتشار ویدیوهای جالب و شگفت انگیزش در وب سایت یوتیوب معروف شده است؛ از کلیپ ساخت ماکروویوی که به کنسول بازی تبدیل شده گرفته تا ویدیویی از هاوربایکی با قابلیت حرکت، خلاقیت‌های این یوتیوبر حد و مرزی نمی‌شناسد. در همین رابطه، فرز به تازگی تصاویری از فرآیند تولید بزرگ‌ترین اثرش که مربوط به فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) می‌شود را به اشترک گذاشت.

در این کلیپ، فرز مراحل ساخت جنگنده TIE Silencer که در فیلم، متعلق به شخصیت کایلو رن (Kylo Ren) بوده را به نمایش می‌گذارد؛‌ او در این رابطه گفته است که ساخت این جنگنده جنگ ستارگان در ابعاد واقعی، زمانبر‌ترین پروژه‌ای است که او تا به حال به انجام رسانده و عملی شدن آن حاصل همکاری این یوتوبر با وب سایت فروش آنلاین eBay بوده است.

طول، عرض و ارتفاع مدل ساخته‌شده به ترتیب 14، 7 و 4 متر بوده و به دلیل حجم زیاد کار و ابعاد بزرگ در نظر گرفته شده توسط فرز، تکمیل آن بیشتر از 6 هفته زمان برد. در ادامه شما را به دیدن ویدیوی منتشرشده از ساخت این جنگنده جنگ ستارگان دعوت می‌کنیم:

 

همانطور که مشاهده کردید فرز قبل از ساخت مدل اصلی، یک ماکت کوچک‌تر از جنگنده را ساخته بود و پس از این کار، نوبت به مونتاژ مدل واقعی رسید. پس از انتشار ویدیوی این پروژه، یوتیوبر دیگری به نام جیمز بروتن (James Bruton) هم در اقدامی مشابه یکی از ربات‌های فیلم جنگ ستارگان به نام BB-9E را به کمک پرینتر سه بعدی و تجهیزات مختلف ساخت که در آخر شما را به تماشای کلیپ مربوط به آن دعوت می‌کنیم:

1396-09-22

دیدگاهتان را بنویسید