ساعت هوشمند جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شود

ساعت هوشمند جدید هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی می‌شود

بنابر اطلاعات قبلی، در کنگره جهانی موبایل 2017، پرچمداران کمپانی چینی هواوی یعنی گوشی های پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. حال مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای ریچارد یو (Richard Yu) با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) از معرفی ساعت هوشمند جدید هواوی همراه با سیستم عامل اندروید ویر 2.0 خبر داده است.

ساعت هوشمند جدید هواوی تا دو هفته دیگر معرفی می‌شود

زمان زیادی از معرفی اولین نسل از این ساعت هوشمند می‌گذرد و به‌نظر حالا نسل جدید آن برای معرفی آماده شده است. همراه با این پست، تیزری از ساعت هوشمند جدید هواوی نیز دیده می‌شود که در آن، مردی در حال دویدن بوده و به ساعت هوشمند خود نگاه می‌کند. همچنین عبارت “Made for free spirits” که در بخش پایینی قرار گرفته، از ارتباط این ساعت هوشمند با دستگاهی کاملا اسپرت خبر دارد.

ساعت هوشمند جدید هواوی

متاسفانه آقای یو صحبتی در مورد مشخصات فنی یا شکل ظاهری این ساعت نداشته است. با این‌حال شایعات قبلی از احتمال تجهیز آن به ارتباط شبکه و حتی سیم کارت داخلی (eSIM) خبر دارند.

با اینکه نامی از این ساعت در میان نیست، اما به‌نظر سازندگان با هواوی واچ 2 (Huawei Watch 2) در این نمایشگاه، کاربران را غافلگیر خواهند کرد.

1395-11-26

دیدگاهتان را بنویسید