سامسونگ با دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 به CES 2017 می‌رود

سامسونگ با دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 به استقبال CES 2017 می‌رود

سامسونگ با دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 به استقبال CES 2017 می‌رود

طبق شایعاتی که دقایقی پیش منتشر شده است، سامسونگ برای نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES 2017 برنامه‌ی ویژه‌ای خواهد داشت و قصد دارد با معرفی دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 ، ورود جدی‌تری به بازار تبلت‌ های ویندوزی داشته باشد؛ بازاری که سرفیس‌های مایکروسافت با قدرت مطلق بر آن حکومت می‌کنند.

اگر این گزارشات صحیح باشند، دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 سامسونگ قرار است با شماره مدل‌های SM-W720 و SM-W620 در نمایشگاه CES 2017 معرفی شوند. در حال حاضر هنوز هیچ جزییاتی را از مشخصات سخت افزاری، طراحی و قیمت‌گذاری این دو تبلت نمی‌دانیم، اما با توجه به شماره مدل‌ آنها شاید بتوانیم درباره‌ی برخی از مشخصات آنها گمانه‌زنی‌هایی داشته باشیم.

تبلت مدل SM-W720 احتمالا نسل جدیدی از سری تبلت‌های گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S) با شماره مدل SM-W700 باشد و بنابراین حدس زدن مشخصات آن نیز با ارتقای مشخصات پرو اس امکان‌پذیر خواهد بود. این تبلت‌های بسیار قدرتمند که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت برخوردارند، به پردازنده‌ی Core M اینتل، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اس اس دی، باتری غول‌پیکر با ظرفیت شارژدهی ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی از نوع پنل‌های سوپر آمولد، دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و عقب و پورت یو اس بی نوع سی برخوردار هستند.

تبلت های ویندوز 10 سامسونگ در دو سطح مختلف به فروش خواهند رسید

اگر با همین فرضیه پیش برویم، تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10 مدل SM-W620 نیز گزینه‌ی ارزان‌تر و سطح پایین‌تری از تبلت مدل SM-W720 خواهد بود. مشخصات سخت افزاری ضعیف‌تر نسبت به مدل بالا و نمایشگر کوچکتر، احتمالا تغییراتی هستند که در این دیوایس دیده خواهند شد.

طبق گزارش خبرگزاری سم موبایل، به احتمال زیاد سامسونگ از این دو تبلت در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد تا سرفیس‌های مایکروسافت با رقبای جدی‌تری در این بازار نسبتا خالی مواجه شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-10

دیدگاهتان را بنویسید