سامسونگ در تولید آیفون 8 با نمایشگر OLED همکاری خواهد داشت

سامسونگ در تولید آیفون 8 با نمایشگر OLED همکاری خواهد کرد

سامسونگ در تولید آیفون 8 با نمایشگر خمیده OLED همکاری ویژه‌ای خواهد داشت

همان طور که احتمالا می‌دانید، مدتی است که خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد آیفون 8 با نمایشگر OLED در حال انتشار است. اما به تازگی گزارشات جدیدی فاش شده که صحت این موضوع را بیش از پیش تایید می‌کنند. 

بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی یک منبع کره‌ای، نمایشگرهای OLED (خمیده) شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) برای سال آینده میلادی بر روی گوشی های آیفون کمپانی اپل قرار خواهند گرفت. اما آیفون 8 با نمایشگر OLED چگونه ساخته خواهد شد؟ بر اساس موارد لو رفته، دو شرکت کره‌ای Interflex و BH به همراه Samsung Electro-Mechanics (که هر سه زیر مجموعه سامسونگ دیسپلی به حساب می‌آیند) مدارهای مربوط به نمایشگر خمیده این گوشی را تولید خواهند کرد.

60 تا 70 میلیون آیفون 8 با نمایشگر OLED و منحنی ساخته خواهد شد

علاوه بر آن اطلاعاتی از تعداد واحدهای در نظر گرفته شده از این بردهای الکتریکی خمیده به منظور تولید انبوه نیز فاش شده است؛ این منبع کره‌ای این طور اضافه می‌کند که برای سال آینده میلادی 60 تا 70 میلیون از این نوع قطعه تولید خواهد شد. از طرفی فروش اولیه آنها نیز در نیمه دوم سال 2017 آغاز خواهد گردید. البته پس از آن که تمامی مدارهای قابل انحنای تولید شده در کارخانه سامسونگ دیسپلی واقع در ویتنام با نمایشگرهای OLED اسمبل و مونتاژ شدند.

همان طور که خواندید، شرکت سامسونگ، تمامی بخش‌های نمایشگر منعطف آیفون 8 اپل را خواهد ساخت و در تولید این گوشی نقش ویژه‌ای را بازی خواهد کرد. با توجه به موارد ذکر شده، این طور به نظر می‌رسد که حالا تولید آیفون 8 با نمایشگر OLED و منحنی، صحت داشته باشد و در سال آینده میلادی شاهد عرضه آن به بازار گوشی های هوشمند باشیم.

به نظر شما آیا تولید آیفون 8 با نمایشگر OLED و منحنی، حقیقت خواهد داشت؟ در صورت تولید چنین محصولی، مسلما رقیبی جدی برای گوشی‌ های سری اج سامسونگ پدیدار خواهد شد.

1395-09-12

دیدگاهتان را بنویسید