سامسونگ روش تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب را اعلام کرد

تشخیص گلکسی نوت 7 سالم

سامسونگ روش تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب را اعلام کرد

حالا که سامسونگ مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 را حل کرده و عرضه دوباره این گوشی هوشمند با باتری سالم را آغاز نموده، بسیاری از کاربران در این مورد که چگونه می‌توانند گلکسی نوت 7 سالم از معیوب را تشخیص دهند، دچار مشکل شده‌اند. دلیل آن نیز چیزی نیست جز انتشار اخبار ضد و نقیض در این رابطه. اما سامسونگ حالا به صورت رسمی بهترین روش برای تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب را اعلام کرده است.

سامسونگ به منظور تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از نسخه معیوب، آیکون باتری سبز را در همه جا قرار داده است

پیش از این اعلام شده بود که یک لوگوی S آبی رنگ قرار است بر روی جعبه مربوط به گلکسی نوت 7 های جدید قرار بگیرد اما بعدها کاربران آمریکایی، زمانی که دستگاه خود را دریافت کردند، متوجه وجود یک علامت مربع مشکی رنگ بر روی جعبه شدند. پس از آن، اعلام شد که کاربران می‌توانند با وارد کردن کد IMEI دستگاه خود در سایت سامسونگ، از سالم یا معیوب بودن دستگاه خود مطلع گردند.

اما حالا سامسونگ رسما اعلام کرده که کاربرانی که گلکسی نوت 7 سالم را دارند، می‌توانند آیکون مربوط به باتری سبز رنگی که پیشتر سامسونگ در رابطه با آن صحبت کرده بود را تقریبا در همه جا ببینند. این علامت حتی در بخش نوار وضعیت و زمانی که صفحه نمایش دستگاه خاموش است نیز دیده خواهد شد.

هر چند، شاید وجود چنین آیکونی پیش از این نیاز نبود، اما حالا که سازندگان نسخه سالم از این دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده‌اند، این موضوع می‌تواند بسیار کارآمد باشد و به لطف وجود این علامت، امکان تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب آسان شده است.

تصور می‌کنید این موضوع تا چه اندازه می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند؟ و یک سؤال مهم‌تر، به نظر شما امکان دارد که باز هم شاهد بروز مشکل برای گلکسی نوت 7 سالم باشیم؟

1395-06-31

دیدگاهتان را بنویسید