سامسونگ قیمت پیش خرید گلکسی نوت 9 و هدایای کاربران را تایید کرد

گلکسی نوت 9

سامسونگ قیمت پیش خرید گلکسی نوت 9 و هدایای کاربران را تایید کرد

پیش خرید گلکسی نوت 9 سامسونگ بلافاصله بعد از معرفی آن امکان‌پذیر خواهد بود. اگرچه تا معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) جدیدترین پرچمدار پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، کمتر از چند ساعت باقی مانده است، اما قیمت پیش خرید آن توسط سازنده اعلام شد.

تا امروز پیرامون قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 بحث‌ها و صحبت‌های زیادی پیش آمده است، اما هیچ کدام یک از این شایعات هرگز توسط شرکت سازنده تایید نشدند. در واقعا منابع مختلف، بر اساس حدس و گمان‌‌های خود، در نظر گرفتن قیمت گلکسی نوت 8 و همچنین در نظر گرفتن قابلیت‌های تازه اضافه شده به گوشی جدید در مقایسه با نسل قبلی، قیمت خرید گلکسی نوت 9 را اعلام می‌کردند.

اما چند ساعت مانده به رونمایی رسمی گوشی، قیمت خرید گلکسی نوت 9 با توجه به فراهم شدن امکان خرید آن برای کاربران ویتنامی مشخص شد. همچنین اکنون می‌دانیم حداقل کاربران این کشور در صورت شرکت در طرح پیش خرید گوشی، چه جوایزی دریافت خواهند کرد.

خرید گلکسی نوت 9

اگر بخواهیم قیمت‌های تعیین شده برای خرید گلکسی نوت 9 دارای ظرفیت 128 گیگابایت و 512 گیگابایت را تبدیل به دلار آمریکا کنیم، به ترتیب باید منتظر یک گوشی 980 دلاری و یا 1180 دلاری باشیم! بعید می‌دانیم قیمت گوشی در ایالات متحده آمریکا واقعا 980 دلار باشد و احتمالا این قیمت به خاطر تفاوت بین ارزش ارزهای مختلف به دست آمده است، اما در هر صورت گلکسی نوت 9 تنها چند قدم تا هزار دلاری شدن فاصله دارد.

برای خرید اولین گوشی ترابایتی دنیا (نسخه مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت گلکسی نوت 9) باید نزدیک به هزار و دویست دلار پرداخت کنید که از نسخه 256 گیگابایتی آیفون ایکس نیز گران‌تر است.

خرید گلکسی نوت 9

به احتمال بسیار زیاد، جوایز پیش خرید گلکسی نوت 9 منطقه به منطقه متفاوت خواهد بود، اما کاربری ویتنامی در صورت شرکت در این طرح یک پایه شارژ بی‌سیم، یک آداپتور یو اس بی C به اچ دی ام آی به منظور اتصال مستقیم گوشی به نمایشگرهای بزرگتر (بدون نیاز به دکس داک)، یک قاب محافظ Clear View و یک هدفون وایرلس JBL Inspire 700 دریافت می‌کنند.

پیش خرید گلکسی نوت 9

بد نیست قیمت جوایز شرکت در طرح پیش خرید گلکسی نوت 9 را حساب کنیم. هدفون JBL یاد شده دارای قیمت حدود 80 دلار است. پایه شارژ وایرلس نیز به قیمت حدود 30 دلار به فروش می‌رسد. قاب‌های سری Clear View نیز برای گوشی های مختلف مجددا دارای قیمت 30 دلار هستند. پس به نظر می‌رسد کاربرانی که پرچمدار جدید سامسونگ را پیش خرید می‌کنند، نسبت به بقیه کاربرانی سود بیشتری نصیبشان خواهد شد.

1397-05-18

دیدگاهتان را بنویسید