سامسونگ گلکسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد

سامسونگ رسما تایید کرد که پرچمدار جدید خود را در رویداد روز 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) طراحی جدیدی را به این نسل خواهد آورد و احتمالا شباهت زیادی به اس 8 پلاس خواهد داشت.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت 8 در کم‌ترین حالت، سه نوع تنوع رنگی خواهد داشت. رونالد کوانت (Ronald Quandt) به عنوان یک افشاگر معروف، مدعی شده که جدیدترین گوشی این کمپانی در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی تیره تولید می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت 8آبی تیره تنها گزینه‌ی قابل بحث در میان رنگ‌های گلکسی نوت 8 است، چرا که هیچ موقع شاهد چنین رنگی نبودیم.

البته گلکسی نوت 7 پیش از این با رنگ آبی مرجانی عرضه شده بود که نظرات مثبتی را دریافت کرد. این کمپانی پس از اینکه به ناچار گوشی‌های گلکسی نوت 7 را جمع آوری کرد، گلکسی اس 7 را در رنگ آبی مرجانی و همچنین گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز با این نسخه رنگی در اختیار کاربران قرار داد.

در حال حاضر، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رنگ‌های جدید و جالبی را به تولید رسانده‌اند. به عنوان مثال، هواوی پی 10 در رنگ های سبز و آبی عرضه شد. شیائومی نیز گوشی می 6 را با رنگ آبی تولید کرد. حتی اپل هم نسخه‌ی قرمز گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس را روانه بازار کرد. همچنین تصاویری که اخیرا لو رفته، نشان می‌دهد که میزو پرو 7 نیز در رنگ قرمز به بازار خواهد آمد.

1396-05-01

دیدگاهتان را بنویسید