سامسونگ گیر اس 2 و گیر فیت 2 به زودی از آیفون پشتیبانی می‌کنند

اپلیکیشن اندروید سامسونگ گیر اس 2 و گیر فیت 2

سامسونگ گیر اس 2 و گیر فیت 2 به زودی از آیفون پشتیبانی می‌کنند

در حالی که به رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد با ارائه یک اپلیکیشن جدید، سامسونگ گیر اس 2 (Samsung Gear S2) و همچنین گیر فیت 2 (Samsung Gear Fit 2) به زودی می‌توانند میزبان کاربران آیفون اپل نیز باشند. تاکنون چنین امکانی وجود نداشت و کاربران این گجت‌ها ناچار به استفاده از پلتفرم اندروید بودند.

با آغاز سال 2016 میلادی، سامسونگ متعهد شد که پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند آیفون را برای کاربران ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 2 همراه با یک برنامه آی او اس به نام Gear Manager به ارمغان آورد. چندین ماه گذشت و هیچ خبری در ارتباط با این قضیه به بیرون درز نکرد؛ اگر چه ماه آوریل اطلاعات جدیدی به بیرون درز کرد که خبر از در حال کار بودن سامسونگ بر روی توسعه یک اپلیکیشن Gear مخصوص اکوسیستم اپل است. ولی بار دیگر با یک سکوت خبری از سوی سامسونگ همراه بودیم!

عرضه اپلیکیشن مخصوص سامسونگ گیر اس 2 و گیر فیت 2 به زودی برای آی او اس

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ در مراحل نهایی توسعه این اپلیکیشن بوده و خود را برای عرضه جهانی آن در ماه سپتامبر آماده می‌کند. در حال حاضر نسخه آزمایشی از این اپلیکیشن در اختیار تعدادی از کاربران کره‌ای آیفون‌ها قرار گرفته است که کاربران به لطف آن قادر به اتصال ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 2 (Samsung Gear S2) و همچنین ردیاب سلامت گیر فیت 2 (Samsung Gear Fit 2) با تلفن هوشمندشان هستند. این برنامه قرار است تا تاریخ 19 سپتامبر (29 شهریور) به صورت عمومی عرضه شود اما در اینجا توانستیم زمانی را نیز برای رونمایی از آن به دست آورده‌ایم.

اپلیکیشن اندروید سامسونگ گیر اس 2 و گیر فیت 2

سامسونگ در تاریخ یکم سپتامبر (11 شهریور) میزبان یک رویداد خبری است و انتظار می‌رسد که آن‌ها از ساعت هوشمند جدیدی در این مراسم رونمایی کنند؛ چرا که ساعت سامسونگ گیر اس 2 درست حوالی همین روزها در سال گذشته میلادی رونمایی شد. این ساعت هوشمند که گیر اس 3 نام خواهد داشت می‌تواند جذابیت‌های دو چندانی را نسبت به مدل قبلی داشته باشد؛ چرا که این محصول همراه با برنامه‌ای از راه می‌رسد که می‌تواند این نسل و نسل گذشته ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ را با گوشی‌های آیفون اپل مرتبط سازد.

1395-06-05

دیدگاهتان را بنویسید