سرویس بلو لینک هیوندای با کمک گوگل هوم خودرو شما را کنترل می‌کند!

سرویس بلو لینک هیوندای ؛ خودرو خود را با گوگل هوم کنترل کنید

از این پس می‌توانید خودرو هیوندای خود را با استفاده از گوگل هوم کنترل کنید!

ساعاتی پیش، سرویس بلو لینک (Blue Link) با امکان کنترل از راه دور خودرو از سوی کمپانی خودروسازی هیوندای (Hyundai) معرفی شد. این سرویس خدماتی مانند روشن کردن موتور و باز و بسته کردن درب خودرو از طریق گوشی موبایل را ارایه می‌دهد. این خودروساز کره‌ای از همکاری خود با شرکت گوگل خبر داده و با استفاده از هوش مصنوعی گوگل هوم (Google Home) سرویس بلو لینک را بازطراحی کرده است.

سرویس بلو لینک می‌تواند موتور خودرو را روشن کند

در حال حاضر، امکانات دسترسی از راه دور این سرویس می‌توانند با کمک گرفتن از گوگل هوم کنترل شوند. کار با سرویس بلو لینک بسیار راحت است؛ فقط کافی است از گوگل هوم بخواهید موتور خودرو شما را روشن کند، درب آن را باز و بسته کرده و حتی مسیرهایی که می‌خواهید به آنجا بروید را (با استفاده از نقشه گوگل) به GPS اتومبیل هیوندای شما بفرستد.

بنا به ادعای مسوولان کمپانی خودروسازی هیوندای ، به زودی امکانات دیگری نیز به این سرویس افزوده خواهد شد اما هنوز سخنی از این امکانات جدید به میان نیامده است. همچنین هنوز تاریخ دقیق ادغام سرویس بلو لینک هیوندای با سرویس دستیار صوتی گوگل هوم و زمان عرضه آن به بازار از سوی این خودروساز کره‌ای مشخص نشده است.

در نگاه اول، سرویس بلو لینک هیوندای بسیار جالب بوده و گویی از امکانات مربوط به زمان آینده است. به علاوه، ترکیب بلو لینک و گوگل هوم به ما نشان می‌دهد که دستیاران صوتی دیجیتالی مانند سیری (Siri) اپل، آمازون الکسا (Amazon Alexa) و گوگل اسیستنت (Google Assistant) می‌توانند کاربردهای بسیار بیشتری از پخش موزیک و اعلام وضعیت آب و هوایی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-14

دیدگاهتان را بنویسید