سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره در تلفن های ثابت راه اندازی شد

مکالمه کنفرانس سه نفره

سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره در تلفن های ثابت راه اندازی شد

شرکت مخابرات تهران امکانی را ایجاد کرده است تا با یک خط تلفن به طور همزمان با دو نفر مکالمه کنید. سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره قابلیت جدیدی است که در آن مشترکان می‌توانند فرد سومی را هم به مکالمه دعوت کنند.

سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره توسط شرکت مخابرات استان تهران طراحی شد تا مشترکان تلفن ثابت بتوانند در آن واحد با دو یا سه مشترک دیگر به طور همزمان مکالمه کنند. برای استفاده از این سرویس باید پس از شنیدن بوق آزاد کد *70# (از چپ به راست) را وارد کنید. بعد از شنیدن مجدد بوق آزاد، شماره مشترک اول را شماره گیری کنید و پس از مکالمه با وی در صورتی که می‌خواهید فرد سومی را به مکالمه دعوت کنید، با زدن دکمه Flash (قلاب گوشی) مشترک اول را پشت خط بگذارید.

سپس با شنیدن بوق آزاد کد *70# را وارد کرده و با مشترک بعدی ارتباط برقرار کنید. در طول این مدت برای مشترک اول نیز موسیقی پخش خواهد شد. اگر می‌خواهید که هر سه مشترک بتوانند با یکدیگر مکالمه کنند، در صورت اشغال بودن یکی از شماره‌های گرفته شده، با زدن دکمه Flash و شنیدن بوق آزاد مجددا کد *70# را اعمال کنید.

برای راه اندازی سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره با 2090 تماس بگیرید

مشترکان خطوط تلفن ثابت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و فعال‌سازی یا غیر فعال‌سازی سرویس مکالمه کنفرانس سه نفره با شماره 2090 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مراکز مخابراتی مراجعه کنند. لازم به ذکر است که تنها مشترکانی می‌توانند از این سرویس استفاده کنند که دستگاه تلفن ثابت با قابلیت شماره گیری TONE داشته باشند.

1395-07-23

دیدگاهتان را بنویسید