سرویس گوگل اسیستنت به زودی به همه دیوایس‌های اندرویدی می‌آید

سرویس گوگل اسیستنت به زودی به همه دیوایس‌های اندرویدی می‌آید

از این پس همه اندرویدی ها می‌توانند از گوگل اسیستنت استفاده کنند!

گوگل با تولید گوشی های پیکسل (Google Pixel) یک گام دیگر به استراتژی خود در زمینه هوش مصنوعی نزدیکتر شد. این کمپانی توانست با توسعه چند ویژگی منحصربه‌فرد، کاری کند که پیش از این نتوانسته بود در نکسوس ها انجام دهد. یکی از این ویژگی‌ها، سرویس گوگل اسیستنت (Google Assistant) بود؛ دستیار صوتی جدید گوگل که قرار است به زودی بر روی همه دستگاه‌های اندرویدی نصب شود.

خبر خوب اینکه در جریان معرفی گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در نمایشگاه MWC 2017 گوگل نیز طی خبری اعلام کرد از این پس همه دیوایس‌هایی که اندروید 6 به بالا روی آنها نصب شده می‌توانند از سرویس گوگل اسیستنت در دستگاه خود استفاده کنند.

دستیار صوتی گوگل در حال حاضر در گوشی های پیکسل، گوگل هوم (Google Home)، گوگل الو (Google Allo) و اندروید ویر (Android Wear) در دسترس است. حالا بسیاری از دیگر کاربران نیز می‌توانند آن را داشته باشند. از این لحظه به بعد، سرویس گوگل اسیستنت بر روی دیوایس‌هایی با اندروید 7 نوقا و اندروید 6 مارشمالو قابل استفاده خواهد بود.

عرضه سرویس گوگل اسیستنت از فردا

همانطور که گوگل گفته، از فردا (ابتدای هفته) همه کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این تکنووژی استفاده کنند. پس اگر شما نیز یک کاربر غیر پیکسلی هستید و دوست دارید از این سرویس فوق‌العاده استفاده کنید، طی روزهای آینده این امکان را خواهید داشت. گوگل در جای دیگری می‌نویسد:

سرویس گوگل اسیستنت از ابتدای هفته جاری برای کاربران انگلیسی زبان در ایالات متحده، استرالیا، کانادا و بریتانیا عرضه خواهد شد. همچنین آلمانی‌زبان‌ها در کشور آلمان نیز از این امکان بهره‌مند خواهند شد. طی سال‌های آتی این سرویس از دیگر زبان‌های رایج دنیا نیز پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی به زودی برای دیوایس‌های واجد شرایطی که اندروید نوقا یا مارشمالو روی آنها نصب شده، عرضه می‌شود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

1395-12-08

دیدگاهتان را بنویسید