سیستم امنیتی جدید گوگل برای مقابله با هکرها از سایت‌ها استفاده می‌کند

سیستم امنیتی جدید گوگل

سیستم امنیتی جدید گوگل برای مقابله با هکرها از سایت‌ها استفاده می‌کند

سیستم امنیتی Safe Browsing گوگل با ابتکارات بسیار خوب توسعه‌دهندگان آن، از وارد شدن کاربران به سایت‌های آلوده جلوگیری کرده و نهایت تلاش خود را دارد تا حضور کاربران در فضای مجازی را ایمن کند. به لطف سیستم امنیتی جدید گوگل حالا این امکان برای دارندگان سایت‌ها نیز فراهم شده تا بتوانند با هکرها و حملات سایبری، به شکل بهتری مقابله کنند.

حالا امکان مقابله سایت‌ها با سیستم امنیتی جدید گوگل میسر شده است

در آپدیت جدیدی که برای سیستم Safe Browsing منتشر شده، کاربران قادر خواهند بود تا با ثبت کردن دامنه سایت خود در این سیستم، از آلوده شدن وب‌سایت خود مطلع گردند. اطلاعاتی که Safe Browsing در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌تواند بسیار دقیق باشد و زمانی گزارش آن برای کاربران ارسال می‌شود که مواردی همچون بدافزار، صفحات فریبنده، دانلودهای غیر معمول و … در سایت مورد نظر دیده شود.

تیم تحقیقاتی فعال در این زمینه، به تمامی وب‌مسترها اعلام کرده که حتی اگر تا کنون با هیچ مشکل امنیتی مواجه نشده‌اند نیز دامین خود را در سیستم Safe Browsing ثبت نمایند. البته برای مقابله با هکرها تنها ثبت کردن کافی نخواهد و وبمسترها در صورت تمایل می‌توانند با ثبت دامنه و قرار دادن کدهای لازم در ساختار سایت، هنگام بروز یک مشکل امنیتی، امکان بررسی دقیق این مشکل از ریشه را فراهم نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، راه حلی برای آن پیدا گردد. در واقع این کار تعاملی دو طرفه میان کاربران و گوگل خواهد بود و با انجام کار، سایت شما نیز در امنیت کامل قرار خواهد داشت.

سیستم امنیتی جدید گوگل

توسعه دهندگان گوگل به تمامی دارندگان وب‌سایت‌ها، پیشنهاد داده‌اند تا از امکانات مربوط به سیستم امنیتی Safe Browsing استفاده نمایند تا علاوه بر دریافت آخرین اطلاعات امنیتی در مورد وب‌سایت، امکان مقابله با هکرها و بستن راه نفوذ آنها به سایت‌ها نیز فراهم گردد.

1395-06-21

دیدگاهتان را بنویسید