شروع تبلیغات گلکسی نوت اف ای در کره جنوبی

گلکسی نوت اف ای

شروع تبلیغات گلکسی نوت اف ای در کره جنوبی

چندین ماه از ماجرای انفجار  گلکسی نوت 7 گذشته و سامسونگ تولید این واحد را به طور کلی متوقف کرده است. نسخه‌ی رفع عیب شده این گوشی با نام گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) در حال توسعه است و به زودی معرفی خواهد شد.

مدتی پس از اعلام رسمی سامسونگ در خصوص مشکلات گلکسی نوت 7، این شرکت از عرضه‌ی نسخه‌ جدید آن خبر داد و اکنون در حال انجام مقدمات لازم برای معرفی رسمی گلکسی نوت اف ای است. این دستگاه قرار است 7 جولای (16 تیر ماه) روانه بازار شود.

 گلکسی نوت اف ایهمانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، پیشرفت جدیدی در روند ارائه این گوشی صورت گرفته و هم اکنون فروشگاه‌های کره‌ای بنرهای تبلیغاتی مربوط به این گوشی را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

نسخه جدید گلکسی نوت 7 با نام گلکسی نوت اف ای به یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت (300 میلی‌آمپر ساعت کم‌تر از نسخه قبلی) مجهز شده و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن مشابه گلکسی نوت 7 خواهد. با این وجود، شایعه شده که دستیار جدید شرکت سامسونگ به نام بیکسبی در گلکسی نوت FE به کار گرفته خواهد شد.

سامسونگ در حال حاضر 450 هزار واحد از این گوشی را برای فروش در بازار کره آماده کرده است که قیمت هر یک  معادل 611 دلار یا 536 یورو خواهد بود. گلکسی نوت اف ای همچنین در بازار‌های دیگر (به جز ایالات‌متحده) نیز عرضه خواهد شد اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است.

1396-04-10

دیدگاهتان را بنویسید