شرکت ستاره ایران با جدیدترین مدل‌های بنز در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد داشت

بنز در نمایشگاه خودرو تهران

شرکت ستاره ایران با جدیدترین مدل‌های بنز در نمایشگاه خودرو تهران حضور خواهد داشت

شرکت ستاره ایران با جدیدترین خودروهای بنز در نمایشگاه خودرو تهران 96 حضور خواهد داشت. این نمایشگاه از روز ششم آذر 1396 در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

در حالی که روز به روز به برگزاری دور جدید نمایشگاه خودرو تهران نزدیک می‌شویم، شاهد انتشار خبرهایی از حضور خودروسازان بزرگ جهان در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشورمان هستیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد برندهایی که سال گذشته در نمایشگاه خودرو تهران غایب بودند، این بار در این رویداد حاضر خواهند بود.

3 محصول جدید بنز در نمایشگاه خودرو تهران

شرکت ستاره ایران، نماینده رسمی بنز آلمان در ایران نیز حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو تهران 96 خواهد داشت. بنز در سال گذشته، یکی از غایبان بزرگ نمایشگاه بود و حالا برای حضور در دومین دوره این رویداد خودرویی اعلام آمادگی کرده است. این خودروساز آلمانی با همکاری شرکت ستاره ایران با مدل‌های جدید خود به تهران می‌آید تا بازدیدکنندگان را شگفت‌زده کند. شنیده می‌شود قرار است 3 خودروی جدید بنز در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش دربیایند.

شرکت ستاره ایران در سال 2006 به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری مرسدس بنز در ایران آغاز به کار کرد. این شرکت در سال 2008 دست به مونتاژ خودروی کلاس E با کد اتاق W211 مرسدس بنز زد و فروش و خدمات پس از فروش این اتومبیل‌ها را نیز بر عهده داشت. با گسترش فعالیت‌های شرکت ستاره ایران، محل مرکز خدمات پس از فروش آن از کیلومتر 11 جاده مخصوص تهران – کرج به کیلومتر 8 این جاده منتقل شد و امکان عملیات صافکاری و نقاشی با تکنولوژی فرایند رنگ و بدنه به وجود امد.

بنز در نمایشگاه خودرو تهران

حضور شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری بنز در نمایشگاه خودرو تهران می‌تواند رنگ و بوی خاصی را به این رویداد بدهد و بازدیدکنندگان بیشتری را به شهر آفتاب بکشاند. نمایشگاه خودرو تهران 96 از روز 6 آذر 1396 آغاز می‌شود و تا روز دهم آذر ادامه خواهد داشت.

1396-08-12

دیدگاهتان را بنویسید