ششمین نسخه بتا آی او اس 11 منتشر شد؛‌ آیکون‌های جدید برای اپ استور، مپس و ساعت

ششمین نسخه بتا آی او اس 11

ششمین نسخه بتا آی او اس 11 منتشر شد؛‌ آیکون‌های جدید برای اپ استور، مپس و ساعت

ششمین نسخه بتا آی او اس 11 (iOS 11) مخصوص توسعه دهندگان منتشر شد. این نسخه شامل برخی بهبودهای نرم افزاری و تغییراتی در آیکون اپلیکیشن‌ها است.

یک توییت جدید از سوی “iCulture” آیکون‌های جدیدی از پلتفرم آی او اس را نشان می‌دهد که ظاهرا مربوط به جدیدترین نسخه بتای منتشر شده از آن در روز گذشته هستند.آیکون جدید گوگل مپس بیشتر شبیه به یک جوک است، چرا که تفاوت زیادی را در آن نمی‌بینیم. در این آیکون جدید که اتومبیلی را مشاهده می‌کنید که از اپل پارک عبور کرده است؛ این درحالیست که در آیکون گذشته خودرو در حال حرکت به سمت آن بود.

آیکون اپ استور نیز تغییرات کمی را به خود می‌بیند و اینک به جای قلم‌های نقاشی و خط‌کش، به نظر می‌رسد که ترکیب سه چوب حرف “A” به معنای اپلیکیشن را تشکیل می‌دهند. در انتها آیکون ساعت نیز با تغییر فونت و جهت عقربه‌ها همراه بوده است. در این آیکون از فونت “San Francisco” استفاده شده است.

ششمین نسخه بتا آی او اس 11

بهبودهای نرم افزاری در ششمین نسخه بتا آی او اس 11

روز گذشته اپل ششمین نسخه بتا آی او اس 11 را در اختیار توسعه دهندگان خود قرار داد. این به‌روزرسانی شامل بهبودی برای اپلیکیشن DirectTV بود. در این نسخه مشکلات با اپلیکیشن “Notes” مرتفع گردیده و اپل پنسیل اینک با دیوایس‌های آی او اسی همراه با صفحه‌ی به چرخش درآمده نیز کار می‌کند. برخی از اشکالات نیز دیگر وجود ندارند؛ به طور مثال دیگر فقدان کلید خاموش کردن “Auto Brightness” در بخش تنظیمات “Display & Brightness”‌دیده نمی‌شود. در عوض،‌ غیر فعال کردن این ویژگی نیازمند رفتن به بخش Setting > General > Accessibility > Display Accommodations است.

ما انتظار داریم در نسخه نهایی آی او اس 11 یک مرکز کنترل قابل شخصی‌سازی، عملیات‌های بانکی نظیر به نظیر توسط Apple Pay در اپلیکیشن پیام رسان و یک قابلیت به نام “Do Not Disturb While Driving” یا سکوت مطلق در هنگام رانندگی همراه با برخی دیگر از ویژگی‌های جذاب و کاربردی را مشاهده کنیم.

1396-05-25

دیدگاهتان را بنویسید