شمارش معکوس برای معرفی نوکیا ایکس ۷ مجهز به دوربین دوگانه زایس

نوکیا 7.1

شمارش معکوس برای معرفی نوکیا ایکس ۷ مجهز به دوربین دوگانه زایس

هرچند که اچ ام دی گلوبال اخیرا از گوشی هوشمند جدیدی با نام نوکیا 7.1 پرده‌برداری کرد؛ اما ظاهرا کمپانی فنلاندی یک سورپرایز را نیز برای علاقه‌مندان تدارک دیده است و به زودی با معرفی نوکیا ایکس ۷ (Nokia X7)، گوشی میان رده دیگری را در معرض فروش قرار خواهد داد.

قرار است HMD دو مراسم رونمایی را به تاریخ‌های 19 مهر در هند و 24 مهر در چین برگزار کند. احتمال می‌رود محصول تازه در هند، تحت نام نوکیا 7.1 پلاس معرفی شود؛ اما با قطعیت می‌توان گفت که گوشی در شُرف معرفی در چین، نام نوکیا ایکس ۷ را به خود خواهد گرفت. به تازگی دعوتنامه‌‎ این مراسم در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته و در آن به نام نوکیا X7 و برخی از مشخصات فنی دستگاه اشاره شده است.

نخستین ویژگی قابل ذکر، وجود دوربین دوگانه برند زایس در پنل پشتی نوکیا ایکس 7 است. در این دعوتنامه، مجهز بودن گوشی به فلش LED دوگانه و تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به عنوان موعد برگزاری مراسم رونمایی را نیز می‌توان دید.

سایر مشخصات فنی نوکیا ایکس ۷ احتمالا شامل تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام، صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 8.1 ارویو خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه بسته به ظرفیت رم و حافظه داخلی، در دو نسخه 4+64 گیگابایتی و 6+128 گیگابایتی روانه بازار شود.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت نوکیا ایکس ۷ به دست نیامده؛ اما احتمالا در ازای مبلغ کمتری از 350 دلار که قیمت فعلی پیش‌خرید نوکیا 7.1 است، به فروش خواهد رسید.

دعوتنامه مراسم معرفی نوکیا ایکس ۷

نوکیا ایکس ۷

1397-07-18

دیدگاهتان را بنویسید