شیائومی ردمی 5 ای معرفی شد: همان همیشگی!

شیائومی ردمی 5 ای

شیائومی ردمی 5 ای معرفی شد: همان همیشگی!

چندماهی از معرفی ردمی نوت 5 ای می‌گذرد و حالا نوبت به شیائومی ردمی 5 ای (Xiaomi Redmi 5A) رسیده که با تغییرات اندکی لباس نو به تن کند.

گوشی جدید شیائومی را می‌توان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی اندرویدی جدید موجود در بازار نامید. با قیمت 91 دلار، شما می‌توانید صاحب یک ردمی 5 ای شوید که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720p برخوردار است. گرچه این میزان برای موبایل‌های امروزی شگفت‌انگیز نیست اما برای یک گوشی در این بازه قیمتی مناسب به نظر می‌رسد. زیر نمایشگر گوشی چیپست اسنپدراگون 425 با 2 گیگابایت رم قرار گرفته که می‌تواند بدون هیچ درنگی پاسخگوی نیازهای روزمره شما باشد. همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی برای دیوایس در نظر گرفته شده و امکان افزایش حافظه به وسیله میکرو اس دی وجود دارد. 5 ای یک گوشی دو سیم‌کارته محسوب می‌شود که می‌توان به جای یکی از سیم‌کارت‌ها، کارت حافظه جانبی انداخت.

شیائومی ردمی 5 ای

دوربین اصلی شیائومی ردمی 5 ای تصاویری با کیفیت 13 مگاپیکسل می‌گیرد و با گشودگی دریچه لنز f/2.2، فراتر از انتظار ظاهر می‌شود. همچنین گوشی به دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.0 نیز مجهز شده تا زاویه دوربین برای گرفتن سلفی مناسب‌تر باشد. امکان فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ دی و 30 فریم بر ثانیه نیز توسط دوربین اصلی فراهم شده است.

در مجموع، 5 ای تفاوت بسیار کمی با نسل پیشینش دارد و شاید بزرگترین تغییر آن، کاهش ظرفیت 100 میلی آمپری دستگاه برشمرده می‌شود و اینک ظرفیت باتری دیوایس به 3000 میلی آمپر رسیده است.

به نظر شما نماینده شیائومی تا چه حد می‌تواند در این بازه قیمتی موفق باشد؟ با کاربران گجت نیوز به تبادل نظر بپردازید.

1396-07-25

دیدگاهتان را بنویسید