شیائومی می نوت 2 یک ماه دیگر معرفی می‌شود

شیائومی می نوت 2

شیائومی می نوت 2 یک ماه دیگر معرفی می‌شود

به دنبال معرفی رسمی گوشی های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس این کمپانی چینی خود را به منظور رونمایی از گوشی های شیائومی می نوت 2 (Mi Note 2) و می نوت 2 پرو (Mi Note 2 Pro) در ماه اکتبر آماده می‌کند. بر اساس موارد لو رفته از سوی تحلیلگری به نام پان جیوتانگ، گوشی های جدید شیائومی در اواخر ماه اکتبر معرفی خواهند شد یعنی تقریبا یک ماه دیگر. علاوه بر آن این افشاگر اعلام کرد که دو گوشی نام برده  در نسخه های رنگی گسترده تری به بازار عرضه خواهند شد.

شیائومی می نوت 2 یک ماه دیگر معرفی می‌شود

البته هنوز دقیقا معلوم نیست که چه نسخه های رنگی جدیدی را از این دو گوشی در بازار شاهد خواهیم بود. اما از نظر مشخصات فنی انتظار می‌رود گوشی شیائومی می نوت 2 پرو از یک نمایشگر 5.5 اینچی امولد با دقت فول اچ دی (1080p) به همراه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و همچنین دیافراگم f/2.0 برخوردار باشد. در این حیطه احتمال می‌دهیم شیائومی از سنسور IMX260 سونی یا S5K2L1 سامسونگ استفاده کند. علاوه بر آن این گوشی از یک باتری بزرگ با ظرفیت 3700 میلی آمپر استفاده خواهد کرد.

شیائومی می نوت 2 پرو به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 کوالکام که به تازگی معرفی شده است و همچنین حافظه رم چهار و شش گیگابایتی (در دو نسخه مختلف) مجهز خواهد بود. میزان حافظه داخلی پیشفرض در این دو نسخه به ترتیب برابر با 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. لازم به ذکر است که این حافظه های داخلی از نوع پرسرعت UFS 2.0 خواهند بود.

اما گوشی شیائومی می نوت 2 از نظر مشخصات فنی نسبتا ضعیف تر خواهد بود. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده از سوی منابع چینی، وجود چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه حافظه رم چهار گیگابایتی افشا شده است. این گوشی از 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار خواهد بود. نظرتان در مورد این دو نسخه جدید چیست؟

 

1395-07-09

دیدگاهتان را بنویسید