صفحه نمایش گلکسی نوت 8 ، بالاترین نمره را از DisplayMate دریافت کرد

صفحه نمایش گلکسی نوت 8

صفحه نمایش گلکسی نوت 8 ، بالاترین نمره را از DisplayMate دریافت کرد

به دنبال انجام آزمایش‌های گسترده روی صفحه نمایش گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) توسط DisplayMate، این گوشی بالاترین نمره یعنی +A را دریافت کرد.

DisplayMate که شهرت زیادی در انجام آزمایش نمایشگرهای مختلف دارد، با در نظر گرفتن این نمره برای صفحه نمایش گلکسی نوت 8 ، این‌گونه اعلام کرد:

نمایشگر این گوشی، خلاقانه‌ترین و بهترین صفحه نمایش در میان تمام تلفن های هوشمندی است که تاکنون ما در لابراتور آزمایش کرده‌ایم.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که حدود پنج ماه پیش نیز پرچمدار قبلی سامسونگ، گلکسی S8، عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از آن خود کرده بود. گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی سوپر آمولد و 5.8 اینچی با وضوح 1440×2960 و تراکم 570 پیکسل در هر اینچ تجهیز شده و حداکثر روشنایی آن نیز هزار نیت است. از طرفی، نوت 8 با وضوح تصویر یکسان اما تراکم 521 پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی 1200 نیت در اختیار کاربران قرار گرفته است که می‌توان آن را یک رکورد جدید برای اسمارت فون ها در نظر گرفت.

به لطف اشباع بیشتر «قرمز عمیق» در صفحه نمایش گلکسی نوت 8 ، حالا دامنه رنگ این گوشی نسبت به گلکسی اس 8 افزایش پیدا کرده است. پشتیبانی 112 درصدی از طیف رنگ DCI-P3 و 141 درصدی از sRGB در کنار تولید رنگ بهتر در صورت بالا بودن نور محیط، از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با فبلت جدید سامسونگ هستند.

صفحه نمایش گلکسی نوت 8

فضای صفحه در نمایشگر 6.3 اینچی نوت 8، بیست درصد بیشتر از گلکسی اس 8 و چهارده درصد بیشتر از نسل قبلی خود است. به علاوه، خود نمایشگر نیز 22 درصد درخشان‌تر از نمایشگر گلکسی اس 8 است. در نهایت، این گوشی با دریافت گواهی “Mobile HDR Premium” از UHD Alliance، محتوای 4K HDR را از نظر دقت و دامنه رنگ مشابه تلویزیون‌های 4K پخش می‌کند.

فبلت سامسونگ شامل چهار حالت قابل انتخاب برای صفحه و گزینه‌ای به منظور تنظیم نقطه سفید نیز می‌شود. همچنین میزان بازتاب صفحه نوت جدید، 4.6 درصد اعلام شده که به پایین‌ترین عددی که تا کنون توسط DisplayMate برای یک تلفن هوشمند اندازه‌گیری شده، بسیار نزدیک است. نرخ کنتراست در محیط‌های پرنور نیز بین 88 تا 128 اعلام شده که می‌توان آن را بالاترین میزان اندازه‌گیری شده برای اسمارت فون ها در نظر گرفت.

تصور می‌کنید پرچمدارانی که در آینده قرار است رونمایی شوند، توانایی مغلوب کردن گلکسی نوت 8 سامسونگ را دارند؟

1396-06-07

دیدگاهتان را بنویسید