طراحی ال جی جی 6 به لطف رندرهای یک قاب ضد آب لو رفت

طراحی ال جی جی 6

طراحی ال جی جی 6 به لطف رندرهای یک قاب ضد آب لو رفت

گاستک (Ghostek) شرکت معروف سازنده قاب گوشی های هوشمند پیش از موعود، رندرهایی را مربوط به قاب دو گوشی ستاره امسال به انتشار رساند که طراحی آن‌ها را لو می‌دهد. پس از آن که گاستگ رندرهای گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را در وب سایت خود منتشر کرد، حال نوبت به لو رفتن طراحی ال جی جی 6 (LG G6) به لطف رندرهای قاب ضد آب مخصوص این گوشی است که در وب سایت این شرکت قرار گرفته است.

بر خلاف شایعات گذشته که ادعا می‌کردند پنل پشتی پرچمدار آینده شرکت ال جی از جنس شیشه است، رندرهای منتشر شده در وب سایت گاستک بدنه‌ای کاملا آلومینیومی مشابه گوشی ال جی جی 5 (LG G5) را نشان می‌دهد که جایگیری دوربین های پشتی و اسکنر اثر انگشت نیز تغییری نداشته است. اما آن چه که این رندر نیز مهر تاییدی بر آن می‌زند، عدم ماژولار بودن این گوشی است که پیشتر نیز در شایعات اعلام شده بود.

طراحی ال جی جی 6

طراحی ال جی جی 6 نرم‌تر و مسطح‌تر از ال جی جی 5 شده است

طراحی ال جی جی 6 بر خلاف نسل گذشته خود مسطح‌تر شده و کمی به طراحی ال جی وی 20 (LG V20) نزدیک‌تر شده است. دوربین دوگانه پشتی همراه با فلش دوگانه ال ای دی در قسمت پشتی نمایان است که زیر آن نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است، اما فوکوس خودکار لیزری و ماژول تصحیح کننده رنگ دیده نمی‌شود. در این رندرها همچنین خبری از جک 3.5 میلی‌متری نیز نیست. در حالی که قاب پشتی باورپذیر و نزدیک به واقعیت به نظر می‌رسد، اما قاب جلویی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و احتمالا تنها زاده‌ی ذهن طراح است. در قسمت جلو هیچ دوربین، اسکنر عنبیه چشم، میکروفون و یا هر جزئیات دیگری که می‌تواند وجود داشته باشد به جز لوگو ال جی و اسپیکرها دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که طراح این اثر با محدودیت‌هایی در طراحی گوشی ال جی جی 6 به صورت سه بعدی مواجه بوده است.

طراحی ال جی جی 6

ال جی قصد دارد در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا از تازه‌ترین پرچمدار خود، گوشی LG G6 رونمایی کند. ما همچنان مشتاقیم تا استراتژی مدیر جدید ال جی موبایل را پس از ناموفقیت ناراحت کننده در فروش ال جی جی 5 ببینیم.

1395-11-01

دیدگاهتان را بنویسید