طرح های جدید وان پلاس 5 از دوربین سلفی دوگانه خبر دارند

طرح های جدید وان پلاس 5

طرح های جدید وان پلاس 5 از دوربین سلفی دوگانه خبر دارند

طرح های جدید وان پلاس 5 (OnePlus 5) که اخیرا از طریق “Weibo” در اختیار کاربران قرار گرفته است، از دوربین سلفی دوگانه و قاب پشتی سرامیکی خبر دارند.

اولین طرح، بخش پشتی وان پلاس 5 و دوربین دوگانه آن همراه با فلاش ال ای دی دوگانه را نشان می‌دهد که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، احتمالا سازندگان از دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای گوشی جدید خود استفاده خواهند کرد.

اسلایدر فیزیکی اعلانات در طرح های جدید وان پلاس 5

به علاوه، این طرح از وجود یک «پنجره» برای دوربین اصلی نیز خبر می‌دهد؛ چیزی که پیش‌تر نمونه آن را در گوشی گوگل پیکسل دیده بودیم، با این تفاوت که به جای شیشه از سرامیک برای آن استفاده خواهد شد. در واقع استفاده از سرامیک علاوه بر مقاومت بالاتر نسبت به شیشه، امکان عبور سیگنال‌ها را نیز فراهم می‌کند. هرچند، در گذشته نیز سازندگان از این مواد محکم در ساخت وان پلاس ایکس (OnePlus X) استفاده کرده بودند.

در نهایت، باز هم اسلایدر فیزیکی اعلانات که امکان بی‌صدا کردن دستگاه را فراهم می‌کند، در طرح های جدید وان پلاس 5 دیده می‌شود.

طرح های جدید وان پلاس 5

طرح دیگری که به تازگی از گوشی وان پلاس 5 به بیرون درز پیدا کرده است، پرچمدار آینده این شرکت چینی را از زوایای مختلف نمایش می‌دهد. در این میان، تصویر مربوط به بخش کناری گوشی از احتمال استفاده از سرامیک در تمام قسمت پشتی دستگاه خبر دارد.

یکی دیگر از جذاب‌ترین موارد در رابطه با طرح های جدید وان پلاس 5، نمایش دوربین دوگانه در بخش جلویی است؛ در این صورت باید شاهد رقابتی سخت میان این گوشی چینی و دیگر پرچمداران مدعی در ثبت تصاویر سلفی باشیم. به علاوه، پرچمدار بعدی وان پلاس باز هم با قاب پشتی خمیده پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. از موارد قابل توجه دیگر در این تصاویر نیز می‌توان به پورت یو اس بی نوع C، سوراخ ورودی میکروفون، اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری در بخش پایینی اشاره کرد. در نهایت، یک برآمدگی کوچک برای دوربین پشتی نیز در این تصاویر دیده می‌شود که امیدواریم در نسخه نهایی دستگاه، تغییر کند.

طرح های جدید وان پلاس 5

اگرچه در تصاویر جدید وان پلاس 5 خبری از طرح مربوط به بخش راستی گوشی نیست، ولی احتمالا در این قسمت نیز تنها کلیدهای کنترلی پاور و صدا تعبیه خواهند شد.

1396-02-19

دیدگاهتان را بنویسید