عرضه‌‌ی خودروی اپل تا سال 2021 به تعویق افتاد

خودروی اپل

عرضه‌‌ی خودروی اپل تا سال 2021 به تعویق افتاد

تقریبا از چند سال پیش بر سر زبان‌ها افتاده که سازنده‌ی آیفون در حال کار بر روی اتومبیل هوشمند بوده و به‌زودی شاهد عرضه‌ی خودروی اپل خواهیم بود؛ اما تاکنون بیانیه‌ای مبنی بر تایید این اخبار، منتشر نشده است. هرچند طبق اخبار جدیدی که در فضای مجازی قرار گرفته، به نظر می‌رسد رونمایی از این خودرو تا سال 2021 به تعویق افتاده است.

برای مدتی است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل تیمی از مهندسین نخبه را گرد هم آورده تا بر روی خودروی اپل (Apple Car) کار کنند که در واقع یک اتومبیل هوشمند است و انتظار می‌رود رقیبی جدی برای کمپانی تسلا موتورز و محصولات آن باشد.

در گذشته گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه احتمالا اولین خودروی اپل در سال 2020 رنگ آسمان را به خود دیده و رونمایی خواهد شد؛ اما اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده خبر از به تعویق افتادن این اتفاق می‌دهد. هنوز دلیلی برای این موضوع بیان نشده و دقیقا نمی‌دانیم که چه چیزی عامل اصلی دیرتر شدن زمان رونمایی از محصول اپل شده است.

ما تقریبا 5 سال تا زمان رونمایی از خودروی اپل فاصله داریم و اتفاقات زیادی ممکن است تا آن زمان رخ دهد که در بدترین شرایط امکان دارد دیگر انجام این پروژه برای اپل جذاب نباشد و آن را رها کند.

متاسفانه اطلاعات چندانی هم در مورد این خودرو وجود ندارد و اینکه آیا این اتومبیل یک خودروی تماما خودران است و یا تنها بر روی قابلیت خودران آن مانور داده شده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید