عرضه اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 مجددا آغاز شده است

عرضه اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 مجددا آغاز شده است

عرضه اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 مجددا آغاز شده است

در ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی و بعد از گذشت مدت کوتاهی از عرضه‌ی ایسوس زنفون 3 (Asus Zenfone 3) به بازار، کمپانی سازنده عرضه‌ی آپدیت سیستم عامل اندروید نوقا برای آن را متوقف کرد. مدیران ایسوس در آن زمان اعلام کردند که گویا به دلیل وجود برخی باگ‌های نرم افزاری، تا اطلاع ثانوی کاربران نمیتوانند دیوایس خود را به این ورژن به روز نمایند.

اما طبق گزارشی که دقایقی پیش به دستمان رسیده است، گویا این مشکل حل شده و عرضه‌ی اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 مجددا از سوی کمپانی سازنده آغاز شده است. کاربرانی که مدل‌های ZE552KL و ZE520KL از این اسمارت فون را در اختیار دارند، قادر به دریافت و نصب این به‌روزرسانی خواهند بود و بعد از نصب آن، سیستم عامل دیوایس آنها به اندروید ۷.۰ نوقا ارتقا پیدا خواهد کرد و قابلیت‌هایی نظیر بهبود در عملکرد تشخیص لمس کاربر، تعویض بین نوتیفیکیشن‌ها و حذف لینک Asus Share نیز برای آنها قابل استفاده خواهد بود.

قبل از آغاز دانلود اندروید نوقا به یک اینترنت پرسرعت با پایداری بالا متصل شوید!

گفتنی است که طبق اعلام رسمی ایسوس، برای دریافت و نصب این به‌روزرسانی لازم است که حداقل ۱.۵ گیگابایت فضای خالی بر روی ظرفیت داخلی گوشی ایسوس زنفون 3 خود داشته باشید و قبل از آغاز عملیات دانلود، بهتر است که از در دسترس بودن شارژر برای جلوگیری از خاموش شدن دیوایس در میان عملیات دانلود و البته برخورداری از یک اینترنت پایدار با سرعت بالا اطمینان حاصل کنید.

1395-12-19

دیدگاهتان را بنویسید