عرضه اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای هواوی آنر 6 ایکس در ماه آینده

عرضه اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 برای هواوی آنر 6 ایکس در ماه آینده

گوشی هواوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) با اینکه محصول نسبتا جدیدی محسوب می‌شود، اما در زمان عرضه‌ی آن مشخص شد که خبری از اندروید نوقا برای آن وجود ندارد و علاوه بر سیستم عامل تقریبا قدیمی اندروید ۶.۰.۱ مارشملو، رابط کاربری نسل قبلی هواوی یعنی EMUI 4.1 نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت.

از زمان عرضه‌ی این محصول به بازار تا به همین حالا که حدود چند هفته‌ای از آن زمان می‌گذرد، کاربران مشتاق هستند که بدانند این گوشی هوشمند چه زمانی اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری جدید EMUI 5.0 را دریافت می‌کند. مسئولان هواوی در جریان کنفرانس‌ بین‌المللی عرضه‌ی محصولات خود در نمایشگاه سی ای اس دوره‌ی گذشته اعلام کردند که اندروید نوقا برای هواوی آنر 6 ایکس قرار است در بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ اندروید نوقا را دریافت کند و گزارشی نیز پس از آن از سوی منابع چینی فاش شد مبنی بر این که این ورژن از سیستم عامل موبایلی گوگل در ماه می که دقیقا در اواسط بازه‌ی سه ماهه‌ی دوم سال میلادی جاری قرار دارد، برای هواوی آنر 6 ایکس عرضه خواهد شد.

حال اگر شما هم از کاربران این گوشی هوشمند محسوب می‌شوید و انتظار چند ماهه برای دریافت اندروید نوقا را ندارید، بهتر است این گزارش جالب را به اطلاعتان برسانیم. گویا مسئولان هواوی در گفت و گو با خبرگزاری Android Police به طور رسمی اعلام کرده‌اند که هواوی آنر 6 ایکس قرار است در تاریخ بسیار نزدیک‌تری اندروید نوقا و نسخه‌ی جدید رابط کاربری EMUI را دریافت کند و این تاریخ احتمالا برای ماه مارس (اواسط اسفند ماه) برنامه‌ریزی شده است.

هنوز تاریخ دقیق انتشار اندروید نوقا برای هواوی آنر 6 ایکس را نمی‌دانیم

البته هنوز تاریخ و روز دقیق انتشار اندروید نوقا و رابط کاربری جدید برای این مدل اعلام نشده است، اما همین که می‌بینیم به جای تاخیر در عرضه‌ی آپدیت‌های جدید اندروید، این بار این تاریخ به چند ماه جلوتر منتقل شده است، موضوع بسیار خوشحال‌کننده‌ای به نظر می‌رسد. در ضمن این نکته را هم در نظر داشته باشید که احتمال دارد این عرضه در ماه مارس تنها برای کاربران ایالات متحده‌ی آمریکا رخ بدهد و دیگر کشورهای جهان مجبور شوند که کمی بیشتر (شاید حتی تا ماه می) منتظر بمانند.

1395-11-15

دیدگاهتان را بنویسید