عرضه بازی پوکمون گو به‌زودی در بیش از 200 بازار جدید

عرضه بازی پوکمون گو

عرضه بازی پوکمون گو به‌زودی در بیش از 200 بازار جدید

عرضه بازی پوکمون گو به‌زودی در بیش از 200 کشور دیگر محقق خواهد شد. این روزها فقط کافی است تا نگاهی به وب‌سایت‌های تکنولوژی ایران و جهان بیندازید آنگاه خواهید دید که تمامی خبرگزاری‌های تکنولوژی جهان پر شده است از خبر‌های مربوط به بازی Pokemon GO ، بازی مهیجی که مبتنی بر واقعیت افزوده بوده و کم کم در حال تبدیل شدن به یک فلسفه و سبک جدیدی از زندگی است.

این بازی به‌آرامی (شاید بهتر است بگوییم به‌سرعت) در حال باز کردن راه خود به کشورهای مختلف جهان است. با این حال در پایان این هفته ما شاهد عرضه بازی پوکمون گو در 27 نقطه‌ی دیگر از جهان هستیم. لیست کشورهایی که قرار است به این بازی وابسته شوند در حال گسترش است.

جالب است، در خبرها آمده بود که شخصی به‌ خاطر بازی پوکمون گو از کار تمام وقت خود استعفا داد و یا شخصی که به‌شدت مشغول این بازی بود از دره‌ای پرت شد و به‌شدت آسیب دید؛ اما هرچه باشد این بازی به‌سرعت در حال همه‌گیر شدن است.

عرضه بازی پوکمون گو به‌زودی در بیش از 200 بازار جهانی انجام خواهد شد

عرضه بازی پوکمون گو در 27 بازار جدید تنها بخشی از تلاش کمپانی Niantic برای انتشار جهانی این بازی است. Niantic یک شرکت توسعه نرم‌افزاری مستقر در ایالات متحده بوده و بهترین توسعه دهنده و منتشر کننده بازی‌های واقعیت افزوده‌ی موبایلی در جهان است. دستپخت اخیر این شرکت، همین بازی پوکمون گو است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مدیر‌عامل کمپانی Niantic، جان هانکه نشان داد که این شرکت قصد دارد تا به‌زودی این بازی را در بیش از 200 کشور جهان راه‌اندازی کند. او گفت که این شرکت در حال تقویت ظرفیت سرورهای خود بوده تا زمانی که این بازی را به کاربران بیشتری ارائه می‌دهد، مطمئن باشد که مشکلی پیش نخواهد آمد. متاسفانه هانکه هیچ بازه زمان دقیقی از انتشار بزرگ این بازی در اختیار ما قرار نداد، بنابراین گیمرهای محترم اندکی صبور باشند. به‌زودی خبرهای خوبی از راه می‌رسد.

تاکنون این بازی ضربه‌های بزرگی به بازیکنان آن در جهان زده (دو مورد آن را در بالا اشاره کردیم) و به‌سرعت در حال تبدیل شدن به یک پدیده جدید فرهنگی است. حتی غیر گیمرها و افرادی که به بازی علاقه‌‌ای ندارند نام این بازی را شنیده و مشغول بازی کردن هستند. در هر صورت خبرها و جزئیات بیشتری از این بازی به‌زودی منتشر خواهد شد. برای دانستن آن‌ها گجت نیوز را روزانه ورق بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید