عرضه جهانی گوشی هواوی Honor 10 آغاز شد

گوشی هواوی Honor 10

عرضه جهانی گوشی هواوی Honor 10 آغاز شد

عرضه گوشی هواوی Honor 10 در بازارهای سراسر دنیا سرانجام آغاز شد. این در حالی است که گوشی هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) به عنوان پرچمدار جدید این شرکت کمتر از یک ماه قبل در بازارهای کشور چین عرضه شده بود.

هواوی آنر 10 یک گوشی پرچمدار است، با این حال قیمت حدود 550 دلاری آن سبب شد بعد از معرفی، کاربران زیادی چشم انتظار عرضه گوشی هواوی Honor 10 باشند. بعد از سال‌ها پیشتازی وان پلاس در زمینه عرضه گوشی های قاتل پرچمدار، این مرتبه نوبت به هواوی رسید تا چنین محصولی ارائه کند. در حال حاضر هواوی آنر 10 ارزان قیمت‌ترین گوشی موبایل مجهز به کایرین 970 محسوب می‌شود، تراشه هوشمندی که به یک واحد پردازش شبکه عصبی با توانایی‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

سایر ویژگی‌های گوشی هواوی Honor 10

گوشی هواوی Honor 10 همانند دیگر پرچمداران اخیر این شرکت همچون پی 20، به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

گوشی هواوی Honor 10

محصولات سری آنر همیشه بیش از قابلیت‌ها و مشخصات فنی، به خاطر طراحی خاص و شیک آن‌ها مورد توجه بوده‌اند و گوشی هواوی Honor 10 نیز استثنا نیست. این گوشی زیبا به یک نمایشگر 5.84 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و دارای نسبت ابعاد تصویر 19:9 است.

آنر 10 همانند بیشتر پرچمداران 2018، یک گوشی ناچ استایل است. بر روی بریدگی بالای نمایشگر آن دوربین سلفی دارای رزولوشن 24 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است که می‌تواند بدون نیاز به وجود سنسور کمکی، تصاویر پرتره حرفه‌ای ثبت کند.

گوشی هواوی Honor 10

در پنل پشتی یک دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 24 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی دیده می‌شود که به لطف بهره بردن از توانایی‌های هوش مصنوعی تراشه کایرین 970، قادر به خلق شگفتی‌های زیادی است. 22 حالت عکاسی مختلف وجود دارد که به صورت خودکار و بر اساس شرایط محیط انتخاب شده و طبق آن‌ها، بسیاری از فاکتورها همچون میزان نوردهی و اشباع‌شدگی تغییر پیدا می‌کند.

گوشی هواوی Honor 10

در همه نسخه‌های گوشی هواوی Honor 10 سیستم عامل اختصاصی EMUI 8.1 که بر اساس اندروید 8.1 اوریو توسعه پیدا کرده به صورت پیش‌فرض وجود دارد، با این تفاوت که نسخه‌های مخصوص بازارهای چین فاقد سرویس‌های گوگل هستند. کل گوشی از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

1397-02-26

دیدگاهتان را بنویسید